newbie- hoe moet je stikkers erafhalen

• Topicstarter Topicstarter on road king
  • Startdatum Startdatum
O

on road king

Guest
hallo ik wil me evo wrc body spuiten maak ik krijg die stikkers er niet af hoe moet i kdat dan doen ?? ( met feun kan niet want die is naar de klote)? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

de stikers die aan de zijkant zitten

57706.jpg

dara waar die 1 staat zon stikkers

Toch maar een nieuwe feun kopen denk....Lijkt mij de beste manier. Kan geen andere troep gebruiken zoals stickerverwijderraar ofzo want dan gaat de body eraan. En je koopt tegenwoordig een feun voor nog geen 7 euro (ehm...volgens mijn vriendin dan he :D ). Dus voor het geld hoef je het niet te laten denk ik.

het is me oude body ik wou effe spuiten uitproberenvoor de eerste keer met een spuitbus ( zwarte )

Stickers gewoon eraf trekken en als er lijmresten blijven zitten dan moet je deze insmeren met pindakaas....ff laten intrekken en daarna goed de pindakaas eraf wrijven en ff napoetsen, en als het goed is zijn je lijmresten dan ook weg :-)

Overigens moet je als je hem dan van buiten wilt spuiten wel enorm goed vetvrij maken, want dat pindakaas is nou niet bepaald vetarm ;-)

Roy

wel spuiten van buitenaf is sowieso niet erg verstandig, maar dat is jouw keus.
wat je wel kunt doen, ze er heeeeeel langzaam aftrekken, , of eraf stomen?....

sander_s2k zei:
Is er tegenwoordig nog geen light pindakaas dan??

Ach maak je niet druk, je wagen komt er echt niet van aan hoor ;-)

Maar het gaat zich er meer om dat het smeergoedje opzich natuurlijk niet echt schoon is als je dat gewoon wegveegt, dus dan kan je beter goed ontvetten dan dat je dadelijk de verf eraf valt :-p

Roy

Nee, dat is wel waar. Er zijn ook maar weinig mensen die het doen. Een body moet over je auto en vervangen worden als je om wat voor reden dan ook behoefte hebt aan een andere. Overspuiten aan de buitenkant is niet mooi, overwpuiten aan de binnenkant is zo goed als onmogelijk (en ook niet mooi)

Back