Beste Mede-hobbyisten,
Ik ben Tom, 18 jaar, en ik wil graag deze zomer een trainer gaan bouwen. Het model weet ik al: Flitetest Tiny Trainer
Ik heb op het moment 2 keuzes:
of de gehele kit bestellen(€67,50),
of zelf de bouwplannen downloaden en zelf bouwen. In het 2e geval bestel ik wel de accessoires daar(motor firewall, linkage stoppers, pushrods en controlhorns)(€32,50).
Het vervelende is dat de wisselkoers heel ongunstig staat. Vorig jaar kon ik nog voor $29 aan goederen bestellen zonder invoerkosten, nu is dat nog maar $23.
Maar nu dus mijn vraag:
Ik ben opzoek naar elektronica. Ik heb nodig:
Bouwmaterialen(ook alle bovengenoemde items)
Motor (multirotor 1806/1804 wordt aangeraden)
Esc
Lipo
Servo's (micro <5g)
Zender+ontvanger (liefst 6ch met lcd scherm als toekomst investering)
Propellor
Zouden jullie mij het een en ander kunnen aanraden?
Mijn budget is ongeveer €200,- in totaal, hier gaan nog de kosten voor de kit vanaf. Dus het zit ergens tussen de €130 en de €150 afhankelijk van de bouwmaterialen e.d.
Ik hoop dat jullie mij verder opweg kunnen helpen!
Mvg Tom
Ik ben Tom, 18 jaar, en ik wil graag deze zomer een trainer gaan bouwen. Het model weet ik al: Flitetest Tiny Trainer
Ik heb op het moment 2 keuzes:
of de gehele kit bestellen(€67,50),
of zelf de bouwplannen downloaden en zelf bouwen. In het 2e geval bestel ik wel de accessoires daar(motor firewall, linkage stoppers, pushrods en controlhorns)(€32,50).
Het vervelende is dat de wisselkoers heel ongunstig staat. Vorig jaar kon ik nog voor $29 aan goederen bestellen zonder invoerkosten, nu is dat nog maar $23.

Maar nu dus mijn vraag:
Ik ben opzoek naar elektronica. Ik heb nodig:
Bouwmaterialen(ook alle bovengenoemde items)
Motor (multirotor 1806/1804 wordt aangeraden)
Esc
Lipo
Servo's (micro <5g)
Zender+ontvanger (liefst 6ch met lcd scherm als toekomst investering)
Propellor
Zouden jullie mij het een en ander kunnen aanraden?
Mijn budget is ongeveer €200,- in totaal, hier gaan nog de kosten voor de kit vanaf. Dus het zit ergens tussen de €130 en de €150 afhankelijk van de bouwmaterialen e.d.
Ik hoop dat jullie mij verder opweg kunnen helpen!
Mvg Tom