Newbie vraag ivm Twin Star II

Tja Kurt daar heb je helemaal gelijk in, ik vraag me ook af waarom mensen allemaal zo graag die eenvoudige goedkope modellen moeten verkrachten door er een veel te sterke brushless aandrijving in te plaatsen. De standaard aandrijving is voor de meesten al meer dan sterk genoeg, zeer zeker voor echte beginners.

Laat me toch ook de laatste tijd met deze gedachte rond te hebben gelopen. Waarom overpoweren?? :?
De EZ vliegt perfect met de bestaande motor.
Accupakketjes erin van het Kruitvat (4 x AA NimH 1900 Varta voor €5,99) en je kunt hiermee ruim 20 minuten vliegen.
Zelfs raggen is hiermee perfect mogelijk!!

Succes ermee
Frank

---------------------------------------------------
Je bent wat je eet......
(oud Kanibalistisch spreekwoord)
---------------------------------------------------

Frank Stevens zei:
Laat me toch ook de laatste tijd met deze gedachte rond te hebben gelopen. Waarom overpoweren?? :?
De EZ vliegt perfect met de bestaande motor.-

Omdat ik deze setup later wil overzetten naar een nieuw model zodat ik niet steeds nieuwe dure onderdelen hoef te kopen.

Mijn throttle is ook ingesteld op max : 35%.

Dadelijk met de Microjet is deze setup namelijk ideaal.

Daar zit dan ook weer een "gratis" speed 400 bij als je die nieuw koopt. Dus dan was het makkelijk geweest, alleen de regelaar, de servo's, de ontvanger en de accu omzetten en vliegen maar weer. En beide modellen hebben dan hun eigen motor.

Om eerlijk te zijn miste ik net wat met de orriginele setup van de EZ.
Ik miste toch net wat meer speed en power.
Nu met de typhoon kan hij inderdaad hard,maar dat hoeft niet.
En merendeel vlieg ik ook maar half gas.
Alleen als ik even wil knallen dan kan het..en als ik hem in een no-time hoog in de lucht wil hebben dan kan dat.
Ik denk dat dit gewoon voor ieder persoonlijk is.
Voor mij is dit gewoon de ideale setup.

Mvrgr.Melvin

Morgen heb ik waarschijnlijk een weegschaal :)
Heb nog way FreeBee's spaarpunten over die ik dan goed kan gebruiken bij de Kijkshop.
Laat het weten zodra ik het weet

Noah zei:
Omdat ik deze setup later wil overzetten naar een nieuw model zodat ik niet steeds nieuwe dure onderdelen hoef te kopen.
't is natuurlijk allemaal persoonlijk hoe je graag vliegt, maar eu, of je die dure onderdelen nu of later koopt, het geld moet je toch uitgeven. Motor zit er toch al bij dus is het enkel het regelaartje wat je tegenwoordig al hebt voor een 20€.

Back