newbie

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Acropilot

Guest
hey mensen, enkelen onder jullie zullen mij misschien kennen van in het vliegtuigwereldje hier, maar nu wil ik ook definitief de stap zetten naar electro heli's
nu ga ik een vraag stellen die waarschijnlijk al vaak is gepasseerd, maar wat is de beste heli om met te beginnen? :P
wat is het beste voor mij? FP of CP?
ik vlieg wel al een jaar en een beke me electro vliegtuigen, dus het zit wel al in men vingers :P

ik heb wel volgende eisen:
-liefst een kit waar alles al inzit maar wel zonder zender, ontvanger, accus, lader.
-eentje waar ik ook in men tuin mee kaan vliegen (grote tuin)
-geen micro ding
-liefst beetje schaal
-brushless
-kwil em zelf nog in elkaar steken

ik vind die eco7 van ikarus wel een mooi ding, wat vinden jullie?
maar is die brushless? of wie weet nog mooie helis zoals de eco7 maar misschien beter?

ik hoop dat dit niet wat veel vragen zijn :P

mvg sam

kvind die moddeleks van ikarus allesinds wel schoon, ma jammer dat er bij die eco 7 geen BL zit en dat er nen lader en nihm accu bijzit, en is die eco 7 of eco 7 sport FP of CP?
die eco 8 royal is ook wel lekker, maar die 399 euro, is da enkel MET motor of zit er nog een gyro bij en servos?
linkske van eco ! royal: http://www.ikarus-modellbau.de/onli...4074923/ECO-8-Royal-Kit-with-Brushless-Motor/
is deze eco 8 royal een goede heli als eerste kit?
is hij nog vrij stevig bij een crash? en zijn de wisselstukken goed leverbaar?
kmoe daar waarschijnlijk nog nen gyro bijkopen en servos?
kheb nog volgende dingen liggen dat ik kan gebruiken voor de helis: 1x 3S 2200mah 16C lippo 1x 3S 2250 mah 16C-20Clipo 1x 3S 2250mah 20C lipo, mx-12, R-700, en dan al men laders, dus hier spaar ik al wat geld :D

greets!

De Eco is een prima beginnersheli, de Royal is met motor maar de rest moet je er nog bij kopen.
Ikarus is ook flink prijzig.

De T-rex 600 schijnt ook erg goed te zijn en die is stukken goedkoper. Daar kun je ook prima mee leren vliegen.
Ik zou nog niet voor een rompmodel gaan, eerst leren vliegen en afstellen.

dus eens kijken voor t-rex 600 :P
ik wil dus geen prullen, is voor men 16de verjaardag, dus kmag wel eens wat meer kopen :D
thx voor reply rhelie!

wow, als ik zo eens kijk wordt die trex-600 me wel wat teveel hoor, zijn er nog soortgelijke helis?
liefst zo groot mogelijke, men maximum prijsje is 550 euro :)

greets!

Dat is wel een behoorlijk krap budget. Ik denk dat je dan hoogstens met een Trex450 kunt gaan vliegen.

Dan ga je flink kleiner, X-400 of T-rex 450, maar die raad ik je af om mee te beginnen.

Kijk eens naar een Raptor 30, niet te klein en lekker goedkoop, wel brandstof.

samuel, je bent al lange tijd actief op het forum.

you know the drill.................. zoeken, zoeken zoeken !! :D

over je onderwerp en vragen zijn al pagina's vol geschreven.

even de moeite doen svp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back