newbie

• Topicstarter Topicstarter FragChief
  • Startdatum Startdatum
F

FragChief

Guest
hallo ik ben nieuw met lipo's heb mij elektro crossmotor tydje geleden gekocht nu heb ik er een lipo lader voor gekocht ik heb een 4000 mah accu 11.1 v op oeveel ampere moe ik hem dan zetten ? en voor te laden met dat ding moet ik nog kabel bij kopen voor die output of mag ik die klemmen aan de andere kant op die lader rechtsreeks op mijn accu zetten ?
lipo001.jpg

lipo002.jpg

001.jpg

De krokodillen bekken aan de regelaar zijn voor aansluiten op de accu welke als voeding dient van je lader. Aan de andere kant bij de balancer connector zitten de aansluitingen voor het laden van je accu. Normaal gesproken mag je dit pakket laden met 4 A.

Groeten,

John

De krokodillen bekken aan de regelaar zijn voor aansluiten op de accu welke als voeding dient van je lader. Aan de andere kant bij de balancer connector zitten de aansluitingen voor het laden van je accu. Normaal gesproken mag je dit pakket laden met 4 A.

Groeten,

John

dus ik moet nog kabel bijkopen ... konden ze nu geen bijsteken bij de lader ffss
thx :)

Normaal gesproken zitten alle kabels erbij, ook om je accu aan te sluiten.

John

heb alles aangesloten en is aan laden denk ik oe lang zou da ongeveer moeten laden ?
iemand nog ervaring met deze lipo lader ?

Als accu leeg is, en je laadt met 4A, dan zal hij er iets meer als een uur over doen.

John

Hela, mooie crossmotor is dat hoor..;) Wat is dat voor iets (merk)?

Maar nog een vraagje: eerst zeg je dat je accu 11,1 V is en dat betekent dus 3 cellen en naderhand zeg je 4 cellen...:confused:

Ik hoop dat je je lader op het JUISTE aantal cellen hebt ingesteld (en op het LiPo-programma natuurlijk) anders is het seffens BOEM...:(;)

dak het niemeer weet nu oeveel cellen ... krijg em niet goed ingestelt ook ie heeft altyd error te hoge voltage of zoiets

Hela, mooie crossmotor is dat hoor..;) Wat is dat voor iets (merk)?