Next-D Rave 90 ENV

haha dit draadje gaat onderhand meer over super john zijn volgende heli keuze dan de Next-D

@super john. Is de heli die je nu hebt je enige heli?
Kun je dan niet veel beter een 450 of 500 (of 2) erbij kopen zodat je een heli hebt waarmee je met minder angst nieuwe dingen kunt leren...

op zich niet zo'n gek idee, ik probeer momenteel ook nieuwe dingen met m'n logo400fbl (en soms gaan die beter dan met de flybarred 90 size ... )

Bas

haha dit draadje gaat onderhand meer over super john zijn volgende heli keuze dan de Next-D

Ik voel me zeer vereerd dat zovele met mee meedenken. :-)

@super john. Is de heli die je nu hebt je enige heli?
Kun je dan niet veel beter een 450 of 500 (of 2) erbij kopen zodat je een heli hebt waarmee je met minder angst nieuwe dingen kunt leren...

Ik heb nu ook nog "oude" Trex 600 en daar ga ik de komende maanden nieuwe figuren mee uit proberen

Een 450 of 500 size is voor mij geen optie, de stabiliteit van een grotere heli is niet te vergelijken met een 450. Ik had een 450 naast mijn 600 maar die 600 vind ik zo makkelijker vliegen...

ZO EN NU WEER ONTOPIC!!!

Waar zijn de piloten die een RAVE hebben!!!!

John, nog heel even of-topic dan .....
met de dingen die jij nog aan het leren bent , samen met die prijzen en je wens voor 2 heli's, ja, dan is de align natuurlijk de voordeligste/gunstigste keuze ...
ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien is die Align voor mij ook nog wel wat ....... :roll:

Bas

Laatst bewerkt:
Back