Snap niet dat wat vriend van het forum er mee te maken heeft.Jij bent vriend van het modelbouw forum nee bedankt. Ik wordt hier gewoon overspannen van mag je eerlijk weten
En waar wordt je overspannen van? van de vraag naar een werkend prototype op film?
Want dat is voornamelijk wat er keer op keer gevraagd wordt maar nog nooit door jou is kunnen laten zien.
Je post steeds iets wat revolutionair zou kunnen zijn, maar als de vragen naar voorbeelden, gemeten waardes en nog mooier een filmpje voorbij komen dan horen we ineens niets meer van je.
Totdat je ineens toch weer wat gaat posten , zo ging dat met een vorig draadje en nu weer.
En misschien zijn wij wat sceptisch maar dat komt door een eerder draadje waar je ook maar niet met antwoorden kwam op serieus gestelde vragen.
Nu heb je dit draadje opgestart, meld je dat het bij de fabriek ligt, en dat er zelfs een zelfbouw kit aankomt.
Maar verder nul komma nul informatie over hoe het werkt, hoe goed het werkt en wat de gemeten waardes zijn.
En geen 'bewijs' materiaal dat het werkt en doet zoals jij zegt.
Je kan alles en iedereen hier in 1 keer aan de kant zetten als je 1 zo`n filmpje post en geloof me dan gaat iedereen hier zijn verontschuldigingen aan je aanbieden.
Al denk ik zelf dat dat er nooit van zal komen :roll: