Het is ook NIEUWE GENERATIE .Wat snap je nietsnap er geen reet van!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is ook NIEUWE GENERATIE .Wat snap je nietsnap er geen reet van!
Maar sluit me bij aan bij de uitspraak 'snap er geen reet van!',
Maar jah, ben dan ook maar een domme vliegtuigonderhoudsmonteur.
@ Brutus, bemoei je er niet mee, ga in je helihoek ksssst !! (of ga varen)
Je kan hem uitvoeren met de compressor die frema mij aanbood, maar dat is weer aanpassen geen zin in. Heb daarom zelf wat gemaakt, hoop alleen dat er genoeg druk van'af komt. Anders moet er een extra compressor op turbo jet.Komop mannen, niet zo ongeduldig. Ik heb er alle vertrouwen in dat Lisand straks met een werkende "next-gen" turbine op de proppen komt. We hebben immers indrukwekkende filmpjes mogen aanschouwen van zijn spuitnozzle. Het is een weg met vele hindernissen, de turbinnemannen van dit forum weten dat ook.
@ Brutus, bemoei je er niet mee, ga in je helihoek ksssst !! (of ga varen)
@ Lisand, wat bedoel je met een voorlader ? ik heb een abo op dit draadje, want ik wil uiteindelijk mijn HK 450 van een turbine voorzien.
Wat zal ik hier nu weer op zeggen, niet zoveel denk ik,Als je nu maar niet gaat denken dat ik dit geprint onderdeel ga gebruiken. Alles is natuurlijk voorbeeld wat plastic betreft ,je bent wel heel erg beperkt niet.Maar....
Wat IS het nu?
Want als ik naar dat plastic fannetje kijk wat hier in zit, dat lijkt toch echt heel sterk op het fannetje uit de krultang vn mijn vrouw... (en ja, die had ik gesloopt om te kijken of ik er een zendertent-verwarming van kon maken), maar het lijkt NIET op iets wat als gasturbine bruikbaar is....
Maak nu eens een filmpje van dit "onderzoek ontwerp en ontwikkeling" project, terwijl je bezig bent met "onderzoeken, ontwerpen en ontwikkelen"....
Snoer ons, ongelovigen, nu eens allemaal de mond, laat ons verstomd doen staan van stille bewondering en verbazing, imponeer ons met een werkend prototype....
Groet, Bert
Wat zal ik hier nu weer op zeggen, niet zoveel denk ik...
Maak nu eens een filmpje van dit "onderzoek ontwerp en ontwikkeling" project, terwijl je bezig bent met "onderzoeken, ontwerpen en ontwikkelen"....
Dus het heeft geen enkele functie? Echt gebruiken kun je het niet, dus ook als prototype heb je er niets aan. Toch zonde van je centen lijkt mij.Als je nu maar niet gaat denken dat ik dit geprint onderdeel ga gebruiken. Alles is natuurlijk voorbeeld wat plastic betreft.