Nickelodeon-Nikko RC challange.

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Roelof, 21 aug 2004.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
  2. pieter007

    pieter007 Guest

    :twisted: :twisted: ik ga me inschrijven en m'n nitro meenemen :twisted: :twisted:
    whahahaha :D
     
  3. Rick St.

    Rick St. Guest

    Hahahahaha dikke mugen mbx5 meenemen,:p
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Jullie snappen het niet zo geloof ik......

    Je zult daar met auto's moeten rijden die de organisatie daar beschikbaar stelt.
     
  5. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Mijn zoontje heeft zich ingeschreven, ik hoop dat ie mee mag doen!
     
  6. pieter007

    pieter007 Guest

    aaah spijtig :)

    zou het opvallen ? een vette wedstrijd electro er tussen zetten met dezelfde kap :D
     
  7. of met een marder ertussen valt toch niet op ? :p :p
     
  8. Guest

    Guest Guest

    Tja, ik ben echt wel een racemonster, en mijn nikko, met zijn OVERWELDIGENDE !20! km/pu ook!
     
  9. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    mwa lijkt me eigenlijk gezegd wel leuk om te doen, kijken of ik net zo goed (of slecht, vul maar in) ben met een nikko :p . maar dan nog er zitten ook opstakels in enzo, is toch ff anders dan een circuit..

    Groet Robo
     
  10. elladar

    elladar Guest

    hallo,
    dat parcour heb ik al gezien in een modelbouwbeurs in Hasselt.
    het is onmogelijk om daar fantsoenlijk mee te kunnen rijden. Die banen zijn zo smal en dan die opstakels. en dan heb je nog een stukje waar je tamelijk omhoog moet (10%) dat is dan zo een gladde ondergrond waar die autokes gewoon terug naar beneden schuiven :lol:
     
  11. BlackFox

    BlackFox Guest

    Foto's ? :D

    Kwestie van de concurrentie enkele stappen te vroeg af te zijn :lol:
     
  12. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    [​IMG]

    ook Nikko :twisted:

    """QUOTE""
    - Maße: 46cm x 26cm x 20cm (LxBxH)
    - Einzelradaufhängung aller Räder an doppelten Querlenkern "TWIN WISHBONE" mit nahezu perfekter Dämpfung sorgen für optimale Traktion auf allen Flächen - Traktionsverlust kennt der Dictator II nicht -
    - Allradantrieb mit 2 Motoren Typ Mabushi RS 380 SH "Twin Terror" (einer je Achse) wodurch enormer Kraftverlust durch Kardanantriebe vermieden wird!!!!!!!
    - Sehr rafiniertes Drehkraft-Regulierungs-System damit die geballte Kraft der 2 Motoren in hemmungslosen Vortrieb umgewandelt wird - die Topspeed ist in nullkommanix erreicht!
    - Komplett zerlegbar in alle Einzelteile und modifizierbar durch Profikomponenten wie Kugellager, einstellbare Spurstangen und Sturzstangen sowie Öldruckstoßdämpfer für noch mehr Traktion (Tuning vom Feinsten!!!!)
    ""UNQUOTE""

    Vertalen doe je zelf maar,.....
    Het komt er op neer dat ie twee motoren heeft die de auto supersnel en sterk maken.....
     
  13. elladar

    elladar Guest

    foto's heb ik niet :p maar het is echt wel moeilijk (2 nikkootjes kunnen net langs elkaar door :wink: )
     

Deel Deze Pagina