Niet bevoegd tot bijvoegen bijlagen?

Hallo

Ik heb inmiddels foto's, maar ik krijg ze niet geplaatst. Volgens de FAQ-handleiding zou ik een knop "bijlagen toevoegen" moeten zien, maar die knop staat er niet bij mij. Als ik bij mijn bevoegdheden kijk, zie ik dat ik geen bijlagen kan plaatsen. is dat een fout, of moet ik iets speciaals doen om zo'n privilege te krijgen. Ik heb wel inmiddels een fotoalbum aangemaakt, en daarin de foto's geplaatst. De foto's zijn dus al "ergens" op de server aanwezig.

Met vriendelijke groeten,

Eric Schumacher

Toevoegen foto's

Bedankt Ad,

Maar ik had dat filmpje al gezien. Het probleem is juist dat de knop waarover het filmpje spreekt "foto's toevoegen" bij minuut 3:41 staat er bij mij eenvoudigweg niet.

Eric Schumacher

"foto's toevoegen" bij minuut 3:41

Dus het rood omrande in onderstaand scherm ontbreekt bij jou?

full

Welke browser gebruik je?

Groet,

Ad

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke browser gebruik je?

Ik zie nog een andere mogelijkheid. Via Gebruikersinstellingen naar Opties wijzigen gaan (kan ook direct via Directe Links). Dan bij tekstverwerker kijken (redelijk ver naar onder) als die op "basale tekstverwerker" staat, dit veranderen in "WYSIWYG editor". Dan zou het moeten lukken (vergeet niet onderin op "opslaan" te klikken).

Groet,

Ad

Afbeeldingen

Precies Ad, overigens de "word" achtige balk met de lettertypen en uitlijning heb ik ook niet. Ik gebruik Firefox. Laat me even weten hoe je dat scherm van je in een bericht plaatst. Dan stuur ik je een voorbeeld van mijn scherm toe.

Eric Schumacher

Gelukt

Eureka!!

Hulde!!

Driewerf hoera!!

Inderdaad, ik heb nu alles. Enorm bedankt. Dat had ik zelf nooit gevonden.

Eric Schumacher

Of de link naar het plaatje tussen [img] en [/img] plaatsen:
[img]http://www/ ... /plaatje.jpg][/img]

Of de link naar het plaatje tussen [img] en [/img] plaatsen:

Klopt (natuurlijk) Ron. In de MBF fotoalbums en ook op ImageShack staan zelfs (ook) de complete BB Code, dus inclusief de IMG tags. Maar het "Mijn foto's toevoegen" linkje is voor de MBF albums wel wat gebruiksvriendelijker.

Ik heb overigens gemerkt dat het hebben van 3 varianten van de tekstverwerker nogal eens spraakverwarring veroorzaakt. Ik had daar zelf last mee omdat ik (vroeger) met Safari werkte, en daar werkt de WYSIWYG editor niet op. Sindsdien werk ik maar voornamelijk met Firefox, waar die wel op werkt (Explorer werkt niet op de iMac).

Groet,

Ad

Back