niet meer te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb hem hier nu in mijn knutselhok staan, ben nu ff setupje bij hobbyking aan het uitzoeken, maar ze hebben niet genoeg lipo's op voorraad.....:D

Volgens mij heb ik deze al eens eerder gezien ... was het niet ergens bij Arnhem in de buurt :wink:

ja, het museum in Deelen. Dit model is gisternacht gestolen. Ik zie de grap van dit draadje ook niet echt in eerlijk gezegd.

Gewoon op een beetje aanhanger of boottrailer is geen enkel probleem lijkt mij. Paar stevige jongens en weg is-ie...

Gewoon op een beetje aanhanger of boottrailer is geen enkel probleem lijkt mij. Paar stevige jongens en weg is-ie...
Volgens de "eigenaar" woog dit beestje slechts 600 kg ... daar heb je toch minstens een flink peloton potige jongens voor nodig ... en als hij echt 1:2 is dan heb je ook nog iets onhandigs van 8,35 m x 3,35 m x 2,10 m ( volgens de "eigenaar" was hij wel 10 meter lang)

Een schamelwagen is er gewoon in dik 8 meter lang.
DSCN7499_t3.JPG

Of een trailer voor een 8 meter lange rib is ook niets bijzonders (in dat geval zelfs eenvoudiger om zo'n sigaar vast te zetten).
Tr2700nieuw.jpg

En als je met een man of 8 à 10 bent, is dat toch prima te doen? Genoeg verhalen en foto's van wat bouwvakkers die een Fiat 500 of Mini verplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back