femmo 20 dec 2011 #22 Aangezien ik per PB nu biedingen krijg van mensen die geen nieuws volgen denk ik dat dit draadje op slot kan. grapje is nu wel gemaakt ook.
Aangezien ik per PB nu biedingen krijg van mensen die geen nieuws volgen denk ik dat dit draadje op slot kan. grapje is nu wel gemaakt ook.
femmo 20 dec 2011 #24 plotterwelt zei: Zet in je eerste post dan maar verkocht . Mvg Johan Klik om te vergroten... ja, hoe pas ik de titel aan?
plotterwelt zei: Zet in je eerste post dan maar verkocht . Mvg Johan Klik om te vergroten... ja, hoe pas ik de titel aan?
Niek Forum veteraan PH-SAM 20 dec 2011 #25 --> Cafe Dan kunnen we hier nog even verder dicussieren bij welk oudejaars vereniging deze opduikt. Ik ga voor Frystead Folgeren. Laatst bewerkt: 20 dec 2011
--> Cafe Dan kunnen we hier nog even verder dicussieren bij welk oudejaars vereniging deze opduikt. Ik ga voor Frystead Folgeren.
Cheeta Forum veteraan 20 dec 2011 #26 3,35meter neem je niet zomaar even mee over de openbare weg. ik vermoed dat die nog erg dichtbij in een loods opgeslagen staat.
3,35meter neem je niet zomaar even mee over de openbare weg. ik vermoed dat die nog erg dichtbij in een loods opgeslagen staat.