Niet meer vooruit?!

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Gizmo, 27 mei 2004.

  1. Gizmo

    Gizmo Guest

    Hallo

    Mijn vader en ik spelen graag met de robbe linde heftruck. We moesten hem even missen voor een reparatie. Toen we hem vanavond weer terug kregen deed hij het prima voor- achteruit, heffen en kantelen van de heft. Maar opeens kan hij niet meer vooruit tewijl de rest gewoon soepel verloopt. Wat kan hier nu de oorzaak van hebben ik snap er zelf niets van ik heb niets veranderd in de zender. Ik heb een multiplex cockpit MM zender. Zijn er onderling mensen die misschien weten wat het probleem kan zijn? Want uit de handleiding van de zender kom ik ook niet veel wijzer uit als het nu maar in het nederlands stond was het een stuk gemakkelijker.

    Groetjes
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Als de motor nog wel normaal stopt in de middenstand en ook normaal te regelen is bij het achteruit rijden zal de regelaar stuk zijn. Deze heeft aparte eindtrappen voor vooruit en achteruit.
    De garantie op regelaars bedraagt 24 maanden (de aankoopbon is het garantiebewijs).
     
  3. Gizmo

    Gizmo Guest

    Maar zo gauw kan een regelaar toch niet stuk zijn? We hebben hem net een maand en ook niet nog zo veel gebruikt.
     
  4. Gizmo

    Gizmo Guest

    Hallo allemaal

    Het probleem is opgelost mijn vader heeft de nieuwe accu gewoon niet goed opgeladen terwijl hij het wel zei tegen mij. Dus we laden hem gewoon nu goed op.
     

Deel Deze Pagina