Niet te snel conclusies trekken ! :)

• Topicstarter Topicstarter Sheriff
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Rob,

Jammer dat we geen tijd hebben gehad nader kennis te maken. Zo'n Show organiseren heeft helaas zijn mindere kanten.......
Wat vond je er van??

Groet,

Hoi Arjen,

Nog puf om te mailen na een vermoeiend modelbouw weekend?

Prima vermaakt op de show. :lol:
(Waarschijnlijk handig om verder bij de "woerden" thread even verder te bomen over de show.)

Ik ben vroeger als kleien jongen met een kennis die ook alles vloog waar je maar een motor op kon schroeven meegeweest naar vliegshows. Oude tijden herleefden afgelopen zondag weer en het leuke is dat het nu niet meer zo ver weg staat. Ik heb me erg vermaakt en genoten van de diversiteit. Nu nog een keer naar een indoor evenement komen.... Hou me maar op de hoogte.

Goed werk geleverd!

Groeten, Rob.

Rob zei:
Ik heb me erg vermaakt en genoten van de diversiteit. Nu nog een keer naar een indoor evenement komen....

Blij te horen dat het gebodene in de smaak viel. Als samensteller van het programma heb ik diversiteit altijd hoog in het vaandel staan. Leuk om aan de hand van dit soort reacties te horen dat dat is gelukt.

Bij een indoor evenment ben je vanzelfsprekend ook van harte welkom, wellicht loop ik je daar dan tegen het lijf.
Voor de planning: de site van brabant RC-indoor
http://users.belgacom.net/rcindoor/

'het andere forum' is zo goed als down. Ik krijg geen threads meer te zien, enkel wie er online is. Zou Pascal het voor gezien houden?

Jorrit zei:
'het andere forum' is zo goed als down. Ik krijg geen threads meer te zien, enkel wie er online is. Zou Pascal het voor gezien houden?

helaas is het slappe hap daar nu.
als alle mensen hier naartoe komen met hun kennis is het ook goed. :D

gerard_nl zei:
Als alle mensen hier naartoe komen met hun kennis is het ook goed. :D

Kennis genoeg hier. 8O :roll:
Misschien wel meer want op een aantal gebieden weten die boot en auto jongens ook een hele hoop. Denk maar aan electronica (zender/ontvanger, regelaars voor electro, accu's) en bepaalde bouwwijzen zoals kunststof rompen maken. Goed mallen maken voor een bootromp wijkt echt niet (veel) af van een vliegtuigromp. Het voordeel van dit forum boven het vorige is dat er veel contact is/komt met modelbouwers uit andere diciplines! :D

OOh jeej!

present meneer!!

Ik heb tijdens mijn afwezigheid een hoop gemist! waar begon dit draatje ookweer?

hele biografieen, welkoms boodschappen, samenvattingen, sarcastische opmerkingen :D, crash story's. ofwel shitty stuff :P, gekneuvel, milieu betrokkenheid, (Nu we weer gewoon kunnen ademen kan ik ook...blah blah), concurentie... noem het maar op!

maar mijn verzuim was geoorloofd! heus! ik heb elk vrij uur* in de m.constructie hal vertoefd, om progressie te kweken aan mechanisch gevleugelte!
(*en bij de mva, wat niet alleen heel erg leuk was, maar ook erg leerzaam, waardoor ik weer wat langer kan door bouwen, en wat verbeteringen kan toepassen, voordat ik ga m.vliegen :P)

wel erg sappig, dit soort posts. zo hoort het :D

mvg
Rico

ps, welkom terug billy! :D

Is er nog plek hier, begint hier aardig druk te worden :D
Ik had even genoeg van het Forum gebeuren, maar na een mailtje van Theo, ben ik nu hier en ziet er goed uit en er mogen zelfs grapjes gemaakt worden.

Groetjes Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back