Nieuw blad (Alleen Auto's) M-Auto

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 3 apr 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    http://www.m-auto.nl/

    MODEL AUTO MAGAZINE
    Een nederlands blad wat alleen artikelen over RC Model auto's (en wat slotracing) publiceert. 60 pagina's vol met interessante artikelen, uitgebreide technische informatie, wedstrijd nieuws, club adressen etc. Een aanrader voor wie van RC auto's houdt en er meer over te weten wil komen.
    Kost bij pkracing €4.75
     
  2. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Leuk, zeker goed dat er een 'nieuw' blad komt, de auto-racerij kan zeker een beetje meer publiciteit krijgen..

    Wat ik zo snel van de slides op de website zie, ziet 't er goed uit!
     
  3. Stijn S

    Stijn S Guest

    als ik zo eens kijk ligt dit blad volgens de site
    nog niet bij mij in de winkel(quartel Roosendaal).
     
  4. Guest

    Guest Guest

    Om de hoeveel dagen of weken of maanden komt dit blad?
     
  5. Viper-RC

    Viper-RC

    Lid geworden:
    24 feb 2004
    Berichten:
    497
    Locatie:
    Drachten
    om de 2 maanden (vind ik zelf veel te lang :p)
     
  6. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    De andere bladen kunnen stoppen met hun artikelen over auto's. Nu nog een blad voor boten, dan kunnen de anderen stoppen met boot-artikelen, alleen nog over vliegen. Dan hebben we een auto-, een boot- en een vliegtuig-blad, i.p.v. van de bladen die we nu hebben en die vleesch nog visch zijn omdat ze alle onderwerpen willen behandelen. Hoeveel mensen vliegen, varen en rijden. Weinig, 2/3 van deel van de pagina's van de huidige bladen is voor de koper dus overbodig.
     
  7. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    dat is waar... 'k hoop dat 't dan ook wat meer verkoop oplevert bij die bladen...

    Om de 2 maanden is misschien wat lang, maar je moet wel al die pagina's vullen.. als 't niet goed met leuke content vol staat koop je 't ook niet....
     
  8. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Het is een blad dat tegelijk in vier talen wordt uitgegeven, Frans, Duits, Engels en Nederlands. Daardoor hebben zij een wat breder bereik kwa verhalen maar ook kwa testers/reviewers. Ik heb een proef exemplaar in handen gehad en het ziet er echt zeer gelikt uit. De zinnen zijn wel vaak 'vertaald' waardoor er soms nog iets 'kroms' tussen staat, maar ik denk naar mate ze meer uitgaven krijgen dat dat wel goed komt.

    Het blad zal 6x paar jaar verschijnen, beginnend vanaf 2 april, maar helaas heb ik het ook nog nergens gevonden! Maar ik koop het natuurlijk wel, dan weet ik meteen of het iets is voor een abbotje...
     
  9. skyfox

    skyfox

    Lid geworden:
    28 mrt 2004
    Berichten:
    21
    Locatie:
    hattem
    hoi allemaal
    het blad m-auto's
    is gewoon te koop bij bruna en is zeker de moeite waard
    groeten skyfox :p
     
  10. bart_20

    bart_20 Guest

    Ja mooi he!? dat nieuwe blad! Echt super, hoef ik ook niet altijd meer de dure buitenlandse bladen aan ta schaffen want de Radio Control en dat halve vliegtuigblad waren zowieso al helemaal niks!

    Enne Bart Banaan? ik heb die folder ook gezien bij een modelbouwwinkel bij mij in de buurt maar je hebt het niet echt begrepen geloof ik, met die folder (in vier talen) zijn ze op de spielwarenmesse in Neurenberg geweest, dat was gewoon promotie voor de fabrikanten, het blad is 100% Nederlands!!!

    Ik heb op de internetsite www.m-auto.nl alvast een abbonementje aangevraagd! kost bijna niks en dat scheelt weer een loopje naar de Bruna!
     

Deel Deze Pagina