Nieuw body, mooi niet dus.....

Het is verboden om winkels bij naam te noemen maar ik wilde mijn ervaring toch even delen met jullie. Ik heb vandaag een body voor mij XUT binnen gekregen. Ik had bij een internetshop een clear body besteld.

Maak de doos open en vind,

Een in bubbelfolie verpakte body, zonder bescherfolie aan de buitkant. Raam stickers en dergelijke zitten er al allemaal opgeplakt, (wou er eigenlijk geen stickers op maar goed) De body is bekrast aan de buitkant. je kan zien dat de body al op een auto heeft gezeten omdat er krassen zitten bij de body clips. Dussss de mensen van de betreffende winkel (in zoetermeer :rolleyes:) hebben gewoon van een of ander show-model een body afgeplukt en mij deze doen toekomen voor de prijs van een nieuwe.

Het is dat ik dit weekend een body nodig heb, anders kan ik niet rijden. Dus stuur ik hem niet terug. Maar hoe halen ze het in hun hoofd om dit op zo een mannier te doen. Daar betaal je dan 40 euro voor. :evil:

Dit is al de 2de keer dat ik bij een aanschaf van een body bij de betreffende winkel tegen problemen aanloop. Bij een eerdere aanschaf van een storm evo body bleek de body ook niet verpakt en gelabeld, er zaten toen dus ook geen stickers bij.

Ik zou het er niet bij laten zitten en meteen in de telefoon klimmen om mijn beklag te doen.:cool:

Is inderdaad jammer dat je hier geen namen mag noemen anders gingen er veel shops door de modder. :D:D

Inderdaad slechte reclame voor deze winkel...ik zou ze gewoon even bellen en vragen hoe ze dit op willen lossen, het zijn daar nette mensen en ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet op een goede manier met je afhandelen.

Ik koop niet via internet bij hun maar gewoon in de winkel en mijn ervaringen zijn goed te noemen, ... echt bellen! Zeker voor dat bedrag.

Is vrij simpel je hebt niet gekregen wat je besteld hebt kan gebeuren gewoon retour afzender en als je hem dan toch wilt gebruiken moet je niet zeuren je moet niet iemand van iets beschuldigen zonder hem de kans te geven om het op te lossen. Kan ook een ongemotiveerde medewerker gedaan hebben zonder dat de eigenaar er wat van af weet.
Daarom moet je zulk soort dingen ook niet gelijk op het web gooien

Als je de body toch op je wagen zet ben je ook gelijk uitgepraat, ook juridisch. Na uitpakken en inspectie had je gelijk stappen moeten ondernemen door het bedrijf te bellen en de bestelling terug te sturen. Dan maar even niet rijden.

Als de wagen voor racerij wordt gebruik en niet voor showrijden (dus heel mooi zijn) dan had ik wat foto's gemaakt en gemaild met een kortingsvoorstel op de volgende bestelling. Dat is voor beiden waarschijnlijk het meest aantrekkelijke.

Heb je de #$#$ & *%%$#!!! aan die shop, dan gewoon niet meer daar kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit moet je gewoon met de desbetreffende winkel bespreken !
En op zeker dat er een oplossing komt, alhoewel die kans een stuk kleiner is geworden door deze stijlloze actie van je.

Dit moet je gewoon met de desbetreffende winkel bespreken !
En op zeker dat er een oplossing komt, alhoewel die kans een stuk kleiner is geworden door deze stijlloze actie van je.

Deze uitspraak begrijp ik niet, welke stijlloze actie ?

Nou antwoord van de shop is er inmiddels ook:

De body was niet op voorraad, maar de leverancier had nog een show body liggen. Die hebben ze me dus maar gestuurd. Zonder me even vooraf te laten weten hoe en wat of er een briefje bij gedaan te hebben, beetje jammer.....

Schijnt dat die dingen in taiwan besteld moeten worden en dat erg lang moet gaan duren vooral omdat ze graag grote orders plaatsen, scheeld dat ik vaak "merk" kleding in het zelfde land bestel en binnen 7 dagen in huis heb, dus lang kan t niet duren als t echt moet, maar goed.

Ik kan wel korting krijgen bij een volgende bestelling, hoeveel is me onbekent. Had die korting dan meteen geven denk ik dan, je hebt mijn email en tel. nr. zo veel moeite is t niet.

Tja,

als je niet krijg wat je besteld heb moet je meteen aan de bel trekken.
Ik vind het ook geen goede actie van deze winkel, maar zodra je hem in gebruik neem ben je idd uitgepraat.

Nu heb ik vernomen dat hier in dit soort topics geen namen van winkels genoemd mogen worden onder het motto "die kunnen zich niet verdedigen".
Maar volgens mij weet ik wel om welke winkel dat het gaat en ik koop daar ook allen het hoogst nodige. Al regelmatig slechte service gehad. Ongeintresseerd personeel, tenzij je voor een vermogen koop.
Een aantal keer met een vraag over iets naar ze toe geweest met de houding, als ze me kunnen helpen en de prijs is redelijk koop ik het bij hun. Ik ben toch van het ondersteunen van de kleinere ondernemer waar het kan. Maar op mijn vraag wer dusdanig gereageerd dat ze alles duurder dan een potje verf kunnen vergeten.

Back