Nieuw bootje erbij lol

Hoi heb sinds vandaag een leuk bootje erbij de TiTANIC een totale lengte van 220 cm
Hoog bijna 60cm breedt 30 gewicht van ong 15 kilo.
Moet hier en daar opgeknapt worden en weer laten varen.
Hij was nu als meubelstuk gebruikt met 12 spaarlampen er in dus er zitten 12 gaten in de bodem, de romp is van water bestendigd triplex en balsa hout
De boot kon je in de jaren 80 sparen ong 150 boekjes het model kwam toen rond de 4000 gulden uit enkel in de USA verkrijgbaar
Dus ik ga deze weer in zijn oude staat terug brengen met 3 motors en verlichting

Zo staat ze er nu bij
Zie vergelijking met de robbe scarab miami vice 80cm vs 220 cm

jezus! wat een lengte!!!
de eerste foto's vervormen heel de lengte maar bij de laatste zie je pas ech hoe groot ze is!!

ik ben benieuwd!!!!!

Das een aardig bakbeest!
Succes met de restauratie.
Tipje: Maak het roer groter, en je buitenste motoren apart bestuurbaar... Zie Roels Graupner Titanic verslag maar, je hebt die fratsen nodig om hem nog een béétje de bocht om te kunnen krijgen.

Hoi bedankt voor de tip,ga eerst effe kijken waar ik als eerst aan ga beginnen
Het wordt een lang lopend project ong 220 cm lang haha
Ik hou jullie op de hoogte

Nou, dat lopen zal wel tegenvallen...;)
Het is dat de schoorstenen er nog op staan, anders zou je denken dat het een model is van het wrak wat op de zeebodem ligt...

ik hoop dat ik het verkeert heb,
maar het lijkt op de eerste foto,dat de onderkant van de romp behoorlijk
golvend is,dan is er inderdaat nog zeer veel werk aan,
groetjes,ronny

Hoi dat ligt aan de foto maar er komt toch een nieuwe bodem in
Er zitten nu 12 gaten in voor de verlichting maar ga van de week de boven Deck,s verwijderen

En en update zo staat ze er nu bij alle deck,s verwijderd niet echt mooi nog maar wel zeer stevig.

en da moet nog goe komen ????

succes er mee
maar om die gaten te dichten had je ook een ballon kunnen gebruiken
die ballon in het gat steken en dan opblazen
dan een stukje plastiek dat iets groter is dan het gat er door wurmen en de ballon duwt dit dan tegen het gat
polyester er in en het was klaar geweest
nu ?????veul werk
gr raf

Back