Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bert de eerste zei:ik ben van mening: zo laten, het is de basis van kunstvlucht
Ha Bert, natuurlijk zijn de C-figuren basisfiguren. Op zich vind ik het programma ook goed passen bij het C-niveau.bert de eerste zei:ik ben van mening: zo laten, het is de basis van kunstvlucht
Hans Meij zei:Misschien kan de subcommissie kijken hoe de uitstroom vanuit de C in elkaar zit. Promoveert het merendeel of stopt het merendeel. Wat is daar dan de reden van.
Ja dat is wat mij betreft de vraag. Ik zie nu in de C alleen deelnemers die dit jaar of vorig jaar begonnen zijn en geen 'blijven hangers'. Zijn de C vliegers van afgelopen jaren doorgestroomd of zijn ze gestopt omdat jaar in jaar uit hetzelfde programma vliegen geen enkele uitdaging meer is.bert de eerste zei:denk wel dat degenen die zo lang blijven hangen, gewoon meer moeite hebben met het figuren vliegen (is geen schande) door het gaan wisselen van de volgorde/andere figuren, ga je het die mensen nog moeilijker maken
wvr zei:Suc6 met trainen....
hezik zei:Je had toch sowieso niet getrained het hele jaar..
hezik zei:wat nou rust, vliegen kreng![]()
Hallo
Ik zie allemaal dingen waarvan ik iets wil leren, zo ben ik ook druk bezig met oefenen op de figuren waar ik nog niet veel van bak. Maar met veel trainen gaat het me wel lukken om enigzins toch wel een paar goede figuren te vliegen ik zit met oefenen wel met de slowrol die krijg ik maar niet onder de knie we spreken over de rc3 Cklasse heeft iemand ditook of ben ik de enige?
Wim, je bent zeker niet de enige. Zelfs die dingen die ogenschijnlijk zo makkelijk lijken als een loop, vind ik al moeilijk als deze met wind gevlogen moeten worden. Oefenen en jezelf dwingen het elke keer wat beter te doen laten je, ook nog op deze leeftijd, groeien.heeft iemand ditook of ben ik de enige?