nieuw chassis maar welke?

Hallo allemaal,

Nu blijkt dat mijn Ezrun 9T+ 3s zippy lipo en mijn TT01 niet helemaal samengaan:p, ben ik opzoek naar een nieuw chassis:

Het hoeft geen echt wedstrijdchassis te zijn, maar gewoon een chassis waarin ik mijn brushless set goed kan gebruiken.

Mijn budget is max. 150 euro,
Zelf zat ik te denken in de buurt van een TA05,
Weet iemand nog andere?

Het hoeft alleen maar een rollend chassis te zijn, zender/motor/esc/ontvanger/wielen heb ik zelf nog.

groeten, Jacco

oke, ik denk dat dat hem dan wordt,

Ik heb nog wat zitten zoeken, en ik denk dat de TA05R de beste keuze is,
alleen is die wel een beetje duur:mad:, Weet iemand waar ik er eentje van rond de 150 euro kan kopen of is dat onmogelijk?

groeten,
Jacco

oke, ik denk dat dat hem dan wordt,

Ik heb nog wat zitten zoeken, en ik denk dat de TA05R de beste keuze is,
alleen is die wel een beetje duur:mad:, Weet iemand waar ik er eentje van rond de 150 euro kan kopen of is dat onmogelijk?

groeten,
Jacco

en waarom de R versie?. waar wil je gaan rijden?;asfalt,baan,tapijt,parkeerplaats?

Met een TA-05 is op bovengenoemde uitstekend te rijden, een paar kleine aanpassingen(belts,schokbrekers,evt stabilatoren) gaat ie met een brushless setje als een kogel.

omdat die de belangrijkste hopup's al heeft, en als je die op een gewone TA05 zou zetten, ben je duurder uit. Althans dat had ik op een ander forum gelezen.

Dus dan is een standaart TA05 kit dus gewoon het beste voor mij?

Alleen heeft een TA05 open tandwielen, is dit erg icm steentjes op de weg?

ps: ik zit normaal in de rc boten, dus sorry voor de noob vragen:D

omdat die de belangrijkste hopup's al heeft, en als je die op een gewone TA05 zou zetten, ben je duurder uit. Althans dat had ik op een ander forum gelezen.

Dus dan is een standaart TA05 kit dus gewoon het beste voor mij?

Alleen heeft een TA05 open tandwielen, is dit erg icm steentjes op de weg?

ps: ik zit normaal in de rc boten, dus sorry voor de noob vragen:D

Af en toe bij de spur en pinion,even een kleine schroevendraaier erbij en je verwijderd ze zo,bij de diff's heb ik daar nog niet last van gehad.(rij op parkeerplaats)

Back