Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ik ben hier nieuw en had een vraag. Ik wil mijn ansmann brandstof auto
inruilen voor een nieuwe elektro buggy. Iemand een idee waar ik het beste kan inruilen, en nog suggesties voor een buggy rond de 300-350 euro?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
groetjes vinny
.................kan je naar mijn mening beter wegblijven!!
TopRC Uden ruilt ook in. In Den Bosch kan je naar mijn mening beter wegblijven!!
I.d.d. Den Bosch zijn oplichters!!!TopRC Uden ruilt ook in. In Den Bosch kan je naar mijn mening beter wegblijven!!
persoonlijk zou ik naar Den Bosch gaan daar kan je goed handelen.Googl maar wie daar zit ivm de regelgeving van het forum.(winkel besprekingen mogen niet op dit forum)
TopRC Uden ruilt ook in. In Den Bosch kan je naar mijn mening beter wegblijven!!
2 berichten boven je word het nog gezegt....
omg...
winkelbesprekingen zijn VERBODEN!
pb de topicstarter je ervaringen anders maar post niet zomaar "bs" op het web
I.d.d. Den Bosch zijn oplichters!!!
Dit klinkt raar maar bijv een vorza is een betere 'beginners' auto, je krijgt het setje op 4s gewoon niet warm. het laat zich veel makkelijker controleren.
Als je dat vergelijkt met een vrij moeilijk bestuurbare auto die altijd wel op zn achterwiel wil vliegen en vrij snel warm draait op een 2s lipo.. mja.
Maarja dat blijft het dillema bij beginnen, ik wou ook niet 'zoveel' betalen voor mn eerste auto toen ik begon.
In mijn ogen is een winkelbespreking toch echt heel iets anders, maar goed. Mijn excuses!
Sorry, mijn fout. Had niet moeten beginnen over winkels.
Mijn excuses.