Nieuw elek. auto

Hallo,

Ik ben hier nieuw en had een vraag. Ik wil mijn ansmann brandstof auto
inruilen voor een nieuwe elektro buggy. Iemand een idee waar ik het beste kan inruilen, en nog suggesties voor een buggy rond de 300-350 euro?
Hopelijk kan iemand mij helpen.

groetjes vinny

Hallo,

Ik ben hier nieuw en had een vraag. Ik wil mijn ansmann brandstof auto
inruilen voor een nieuwe elektro buggy. Iemand een idee waar ik het beste kan inruilen, en nog suggesties voor een buggy rond de 300-350 euro?
Hopelijk kan iemand mij helpen.

groetjes vinny

Ruilen weet ik niet, maar als je serieus wilt rijden zou ik een 4x4 buggy nemen, wil je puur alleen voor de fun zou ik een traxxas Bandit VXL (dus niet de xl-5) nemen, dat ding maakt wheelies en gaat met de juiste accu 110 kmh

Succes met je beslissing.

persoonlijk zou ik naar Den Bosch gaan daar kan je goed handelen.Googl maar wie daar zit ivm de regelgeving van het forum.(winkel besprekingen mogen niet op dit forum)

Ik vind het eigenlijk niet super om een beginner 110 kmh aan te bevelen :p
Mensen staren zich al vaak genoeg blind op snelheden.
Dan mag je er in ieder geval bij vertellen dat hij 2 keer heen en weer kan en anders zn setje weg fikt en flink in de problemen komt als hij gaat sturen met 110 kmh en een dergelijk wagentje.
Het is uiteraard wel een hele goede beginners auto. dat klopt zeker

Dit klinkt raar maar bijv een vorza is een betere 'beginners' auto, je krijgt het setje op 4s gewoon niet warm. het laat zich veel makkelijker controleren.
Als je dat vergelijkt met een vrij moeilijk bestuurbare auto die altijd wel op zn achterwiel wil vliegen en vrij snel warm draait op een 2s lipo.. mja.
Maarja dat blijft het dillema bij beginnen, ik wou ook niet 'zoveel' betalen voor mn eerste auto toen ik begon.

persoonlijk zou ik naar Den Bosch gaan daar kan je goed handelen.Googl maar wie daar zit ivm de regelgeving van het forum.(winkel besprekingen mogen niet op dit forum)

TopRC Uden ruilt ook in. In Den Bosch kan je naar mijn mening beter wegblijven!!

2 berichten boven je word het nog gezegt....

omg...

winkelbesprekingen zijn VERBODEN!

pb de topicstarter je ervaringen anders maar post niet zomaar "bs" op het web

I.d.d. Den Bosch zijn oplichters!!!

@Gies, jammer jongen, hier help je niemand mee, bij deze gemeld als kwalijk bericht:mad:

Dit klinkt raar maar bijv een vorza is een betere 'beginners' auto, je krijgt het setje op 4s gewoon niet warm. het laat zich veel makkelijker controleren.
Als je dat vergelijkt met een vrij moeilijk bestuurbare auto die altijd wel op zn achterwiel wil vliegen en vrij snel warm draait op een 2s lipo.. mja.
Maarja dat blijft het dillema bij beginnen, ik wou ook niet 'zoveel' betalen voor mn eerste auto toen ik begon.

Jammer dat het hele beginners verhaal niet echt op gaat bij de prijs voor een 1/8.

Ja dat was mn punt, ben zelf ook begonnen met een rustler simpelweg omdat ik het wel wat gek vond om zoveel te betalen voor iets waarvan ik nog niet wist of ik het leuk ging vinden. Zo zal dat bij bijna iedereen wel zijn maarja dat kost de meesten die er mee door gaan uiteindelijk wat extra ofwel aan upgrades ofwel een andere wagen :p
Maar zijn wel extreem degelijke wagentjes bijna niet stuk te krijgen verder

[mod]Igot en Gies, bij deze hebben jullie een waarschuwing te pakken. Lees de regels eens door om dergelijke "vergissingen" in de toekomst te voorkomen.[/mod]

In mijn ogen is een winkelbespreking toch echt heel iets anders, maar goed. Mijn excuses!

winkel bespreking (winkel de grond in boren) is het zelfde!!
Praten als een kip zonder kop over een winkel dat zijn allemaal winkel besprekingen Igot.
Anders lees even artikel 8 van de MBF Regels.

8. Geen winkelbesprekingen op het forum

Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.
Ook bedrijven die sponsoren zijn van dit forum mogen niet worden besproken, ook hier dient u geschillen rechtstreeks met hen op te lossen, zonder tussenkomst van dit forum.
Het zal wellicht ten overvloede zijn, maar ook hier mogen moderators topics sluiten of verwijderen die voldoen aan de kwalificatie winkelbespreking.

Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt.

Dus je hebt nog geluk dat er niet ingegrepen word als dat niet als nog gaat gebeuren.Igot.

Sorry, mijn fout. Had niet moeten beginnen over winkels.
Mijn excuses.

Jawel dat mag wel.Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt.

anders lees even Modelbouwforum.nl - Regels & voorwaarden

Daar staat allemaal in wat mag en wat niet mag.

gr

Back