Nieuw Engel-tje....

Jos,

Ik had hem ook al gezien maar dacht dat de prijs misschien nog in marken was.

Als je geinteresseerd bent in een mooi model van de Type VII dan zou je ook kunnen kijken naar een toren, bovendek, lasnadenset en eventueel kanon van Dream Arts en deze te combineren met een Robbe romp. Resultaat zal denk ik ook heel mooi zijn, wellicht iets goedkoper??

Zo, nu maar weer verder kwijlen vrees ik.

Mathijs

Getsie zeg, dat is mooooooiiii 8O 8O

En die prijs, zeker een typfoutje, ze bedoelen het jaar waarin ze dat model zijn begonnen te ontwikkelen ......... maardatzalwelniethelaas...

Kortom, een droomboot voor een droomprijs, en ze zal ook wel een droom blijven. En Jos, jouw VII doe jij niet weg .............. Of iemand moet er ook zo'n jaartal voor bieden :roll:

mdejong zei:
Jos,

Als je geinteresseerd bent in een mooi model van de Type VII dan zou je ook kunnen kijken naar een toren, bovendek, lasnadenset en eventueel kanon van Dream Arts en deze te combineren met een Robbe romp. Resultaat zal denk ik ook heel mooi zijn, wellicht iets goedkoper??

Mathijs

Kijk....dat is nou net het probleem, want die heb ik al.... :roll: :roll:

Jos

Dream-Arts is zelf een type VII-c in 1:35 aan het ontwikkelen.
Deze is in het eindstadium en zal binnenkort op de markt zijn. Ik weet zeker dat de kosten veel mider zullen zijn dan die van Engel en je hebt zelf de mogelijkheid je electra en electronica te kiezen (lees: te bouwen naar eigen inzicht)

Kijk maar eens op zijn site.

Groetjes,
U-Kater

:oops: gloeiende engel

wat is hij mooi,valt in de heimatt te pingelen?ik vind het moet wel een hobby blijven want hier zakt mijn broek vanaf .

rob niezing

Pfffffffffff, kwijl. Die is mooi, en de prijs ook. Toch maar even een paar jaartjes wachten, en dan een de boot voor een prikkie kopen van iemand die er aan begonnen is en deze niet af wil maken. heb ik ook gedaan met mijn IX.

Wat is duur... Hij is ook helemaal kompleet!
Koop de dingen eens los bij elkaar zoals de R.C.,accu,compleet in gerichte periscoop op/neer,en dan de keren naar de Gamma,praxis en spullen onlin bestellen.Tel dat eens bij elkaar op en ga dan eens vergelijken.Niet vergeten dat sommige dingen wel 3 keer gemaakt zijn door mislukkingen.,door mij tenminste wel.

Gr.Joop

Joop.O.H. zei:
Wat is duur... Hij is ook helemaal kompleet!
Koop de dingen eens los bij elkaar zoals de R.C.,accu,compleet in gerichte periscoop op/neer,en dan de keren naar de Gamma,praxis en spullen onlin bestellen.Tel dat eens bij elkaar op en ga dan eens vergelijken.Niet vergeten dat sommige dingen wel 3 keer gemaakt zijn door mislukkingen.,door mij tenminste wel.

Gr.Joop

Daar heb je helemaal gelijk in Joop, en ik zal de laatste zijn die beweerd dat de Engel-kits 'te' duur zijn. Toch even een opmerking: ik moet toch vaststellen dat de Engel kits niet v.w.b. de compleetheid maar v.w.b. de kwaliteit (en dan voornamelijk de rompen) steeds vaker een steek laten vallen.
Zo ken ik een handvol U177's die nogal problemen hebben met de passing van het bovendek. Mijn 206 was een vergelijkbaar geval. De uitgefreesde raketluiken in de Lafayette van Jan Huizenga waren echt mislukt en in een Modelwerft van vorig jaar doet een bouwer verslag van een Akula kit van Engel die ook niet bepaald 'perfect' was afgewerkt v.w.b. de romp.
Als ik dan 2000 Euri's moet neertellen voor een kit waarvan ik nog moet afwachten of het allemaal wel netjes is vind ik dat toch 2000 Duuro's...

Jos

Als ik kijk wat een Skipjack kost 89 cm boot.
Je koopt eigenlijk een schoenen doos met wat onderdelen.
Dat was 9 jaar geleden al f 1800,-- harde guldens.
Dan moest je hem ook nog zelf bouwen.
Nu kost hij bijna € 900,-- en moet je hem ook nog steeds zelf bouwen.
Dat is met de electronica, 2 kanaal schakelaar, stabilisator, motor en duiktank.
Dat vinden veel mensen veel geld.
Is het ook wel, ik heb het niet iedere dag in mijn beurs hoor.
Koop je eens een sleepboot van een meter lang.
Daar komen de motoren en het beslag nog bij.
Dan ben je ook zo € 1000,-- tot € 2000,-- kwijt als je een beetje boot hebt.
En op een beurs staan er soms 10 stuks in één hal van het zelfde model!
Of een helicopter, die zijn ook niet goedkoop.
Ik reken hier niet de servo's, ontvanger en zender bij, daar heeft ieder zijn eigen keus mee.
Dus wat is duur??

Hein

Back