nieuw forum!

• Topicstarter Topicstarter -boris
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

-boris

Guest
beste,
ik heb een forum gestart over plastic modelbouw, dit is voor mensen die houden van modelbouwen, maar ook voor mensen die het gewoon leuk vinden, en om te genieten van andermans bouwwerken!
ga naar modelbouw :: Index
dit is een nieuw forum, dus maken wij op veel sites reclame, zo komen er snel veel mensen.
klik hier om te Registreren!!!
gr, boris

Boris,

Ik ben steeds bereid om aan een nieuw statisch forum mijn bescheiden bijdrage te leveren, maar iemand ongevraagd tot moderator 'promoten' hoort toch ook niet.

Misschien in de toekomst toch eerst eventjes vragen of de betrokkene Überhaupt zin en tijd heeft om te modereren?

Bij deze distanciëer ik mij van alle betrokkenheid als moderator betreffende dit nieuwe forum.

Droop

Laatst bewerkt:
[onbegrip mode aan]
Vind het knap dat je er geen slotje opdoet Robert.
Dit is toch een echt gevalletje "onder andermans duiven schieten".
[onbegrip mode uit]

Greetings,
Luit, die gezellig hier blijft!

Persoonlijk vindt ik het stylloos en ongepast en mag dit gehele "draadje" verwijdert worden.
Betrokkene meld zich aan en doet 1 posting met de motivatie om zijn eigen te promoten.
Betrokkene geeft geen inbreng or what so ever op dit forum wat modelbouw betreft.

Persoonlijk vindt ik het stylloos en ongepast en mag dit gehele "draadje" verwijdert worden.
Betrokkene meld zich aan en doet 1 posting met de motivatie om zijn eigen te promoten.
Betrokkene geeft geen inbreng or what so ever op dit forum wat modelbouw betreft.

:worship: ... Helemaal mee eens... Wat mij betreft mag er naast een slotje op het topic meteen een ban op het account :nooo:

[onbegrip mode aan]
Vind het knap dat je er geen slotje opdoet Robert.
Dit is toch een echt gevalletje "onder andermans duiven schieten".
[onbegrip mode uit]

Greetings,
Luit, die gezellig hier blijft!

Klopt, is het ook. Maar ik ben altijd erg zuinig en voorzichtig met slotjes...

Robert (die er nu echter wel een slotje op gaat zetten, gezien de reactie's hier)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back