Nieuw hier dus even voorstellen Scania R470 van Tam...

Hallo medehobbyisten

Na al langere tijd op dit forum als bezoeker te hebben meegelezen, afgekeken, gespiekt en kennis opgedaan te hebben, heb ik me dan eindelijk toch ook maar even aangemeld.

De vele prachtige, vaak tot op het allerkleinste detail, uitgevoerde projecten, zoals o.a. de geldwagen en de Ringfeders (wat zijn die gaaf hè !! zou er best een willen hebben/kopen) hebben mij in de loop der tijd steeds enthousiaster gemaakt.

Ik heb nu zelf ook de stoute hobby-schoenen aangetrokken en ga de Tam... Scania R470 Highline bouwen, ik heb op zich niet veel ervaring met deze tak van top-sport maar beschik best wel over enig technisch inzicht en, volgens de vrouw, over 2 rechter handen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ik tot een mooi resultaat ga komen, het wordt geen haastklus want ik heb een zeer drukke baan met niet al te veel vrije tijd.

Het model wat ik ga bouwen is dus de prachtige Scania R470
Wat ben ik van plan, nou een heleboel maar rustig beginnen, het kost al genoeg en om een heleboel zelf te maken daar heb ik de spullen en niet voldoende kennis voor dus zijn er veel accessoires die ik kant en klaar wil aanschaffen, eventueel 2e hands

Wat wil ik erachter gaan hangen in de toekomst, tja goeie vraag maar ik denk dat ik zal kiezen voor een dieplader met meesturende achteras(sen), de bedoeling is dat ik die in de toekomst zelf ga bouwen maar zover zijn we nog lang niet

Eerst de truck zelf maar eens tot een goed einde zien te brengen.
Wat is de bedoeling, nou zoals ik al zei, VEEL, misschien te veel maar we zien wel !!!

Wat heb ik al en wat gaat er nog komen

Dit heb ik inmiddels:

De Scania uiteraard
De MFC-01 licht en geluid set
een andere truck motor (hier gelezen dat de standaard motor te snel gaat)

een Robbe F14 40mhz
met de 8084 Robbe multi-switch 16 module
en de 8369 Robbe multi-schwitch 16 decoder

dit komt er nog:

Verkerk Topline dak
Verkerk spiegelset
andere velgen