Nieuw hier

• Topicstarter Topicstarter VoLvO
  • Startdatum Startdatum
V

VoLvO

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Henk. En bouw al enkele jaren mpdeltrucks op de Wedico schaal.

Momenteel beschik ik over de volgende modellen:

102_0955.JPG

Deze is eigenlijk van een oom van mij, maar hij heeft zolang stil gestaan dat er geen beweging meer in te krijgen was. Ik ben deze dus aa het restaureren

En deze
mod7.jpg

Deze is zoals te zien is nog in aanbouw. Het gaat een Towtruck naar amerikaans voorbeeld worden. Voorlopig is hier nog heel veel werk aan te doen.

De laatst, en vrijwel klaar (op enkele details na dan....)
102_0933.JPG

102_0957.JPG

Zo nu weten jullie een beetje waar ik me mee bezig hou.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

8O Ziet er goed uit!!! 8O

Wel je werkbank opruimen. Ziet er nog erger uit dan de mijne... :wink:

Dit is bij mij ook wel eens het geval, iets minder spullen op de werkbank.
je moet toch de spullen in handberijk hebben.

Dus ja, waar gewerkt wordt...........

MVG
Vincent

Tja, werkbank opruimen :roll:

Soms probeer ik dat wel.....maar als je dan weer lekker een uurtje een het bouwen bent ziet het er weer ongeveer zo uit.......

Ik heb dat een beetje opgegeven. Als een project of een deel ervan is afgerond uim ik het weer op :D

A F.van.Gent:

Inderdaad, dat is met hydrauliek, inclusief olie en stuurventielen en wat er bij hoort.

@Rottierood:

Yep Marcel, dat zou zomaar kunnen, vaste bezoeker van minitruckers en MCH. De wereld is toch klein binnen nederland :proost: !

Let maar op, Ik ben zojuist weer begonnen met m'n towtruck. De bodem van het kraanhuis begint vorm te krijgen. Ik zal proberen in de diverse forums binnenkort weer wat nieuwe foto's te plaatsen

Jouw truck mag er ook zeker wezen, maar dat heb ik vast al vaker gezegt! Vooral in dir perspectief is hij niet van echt te onderscheiden!!

Hee Henk,die towtruck......dat zal ook wel een mooi truck worden.Zover als jij bent met de techniek,ben ik (nog) niet.Is die ook van Wedico?Ik zal ook jou project blijven volgen.A.s Zaterdag kan ik (als het allemaal doorgaat) deze dus ophalen:Tamiya King Hauler
gr Marcel
afb15117.jpg

Ha Marcel,

Vedankt voor de complimenten, en hij is nog niet eens klaar :lol:

Maar ik doe m'n best. Ik weet niet of je al gekeken hebt, maar op het forum van de minitruckers staat weer een nieuwe foto.

Dit onderdeel ga ik wel weer opnieuw maken, want het bevalt me niet helemaal. Hoewel het perfect past. Maarja, details details anders ga ik me er denk ik later toch aan storen, en dan is het model mislukt. Dat zou zonde zijn van het werk dat er nu al inzit!

Wat de techniek aangaat, zulke gekke dingen heb ik nog niet gedaan dacht ik. Maar de aansturing voor de lieren gaat wel een mooi stukje techniek worden denk ik. Tenminste als alles lukt zoals ik het voor mijn geestesoog zie....:idea: Het isdee is simpel, tenminste als ik de juiste motoren kan vinden!

Succes met je nieuwe aanwinst! Dat gaat zeker ook een mooie truck worden!

We zullen het zien

hahhaha....kom je naar friesland????

die truck komt uit friesland hahaaha....anders had ik hem gekocht...

ik heb nu een nieuwe tamiya mercedes deliverytruck gehaald...

maar het is een mooie truck toch....

zouden jullie misschien ook eens wat foto's kunnen posten zonder body erop, als die er al af kan, ik ben namelijk best geinterresseerd in wat er onder zit

ronnie

zeker....vlakbij leeuwarden komt ie vandaan... :D

ik heb ook nog wel mercedes onderdelen liggen als je nog iets nodig bent
bij die bakwagen zitten ook de onderdelen om er een gewone trekker van te maken......al die onderdelen heb ik over...

ronnie_hertog zei:
zouden jullie misschien ook eens wat foto's kunnen posten zonder body erop, als die er al af kan, ik ben namelijk best geinterresseerd in wat er onder zit

ronnie
Is goed Ronnie.Doe ik vanmiddag wel voor je.Ik zal een foto maken van mijn Mercedes Benz met de kap naar beneden.(het is nu 6.40 uur heb niet zo veel tijd).
Van welk onderdeel wil je een foto hebben?
gr Marcel.

ik zou graag wat close upjes en wat van de hydroliek enz.

alsvast bedankt

ronnie

Ik heb wel een oplegger met hydroliek erin.

Ik wee3t niet of je hier nog iets aan heb??

MVG
Vincent

ik ben niet bezig met een project ofzo, ik vind het alleen onwijs interresant om die trucks te zien, dus alle foto's zijn welkom

ronnie

Back