Nieuw hier

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Boele lammers, 14 okt 2021.

  1. Boele lammers

    Boele lammers

    Lid geworden:
    14 okt 2021
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Eelde
    Hallo ik ben hier nieuw, en een leek qua modelbouw. Ben zelf wel heel handig dus wil eigenlijk een cross Buggy bouwen met electro motor schaal 1 op 10 nou kan ik bij Conrad de Reely Dune Fighter.
    Maar zijn er nog meer modellen als bouwdoos verkrijgbaar de electronica en motor wil ik dan later aanschaffen en inbouwen
     
  2. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Hallo, welkom hier! Er zijn redelijk wat buggys die je zelf kan bouwen, een Tamiya DT03 is een rwd buggy voor 90 euro. Maar die is niet echt geweldig, en met upgrades zoals lagers en schokdempers en spuitbussen enz zit je zo op 140 euro, heb je wel een motor en esc erbij. Er zijn ook andere Tamiya buggys die niet te duur zijn (TT02B). Ook heb je de Absima AB3.4 4wd kit voor 100 euro met olieschokdempers lagers en stalen assen. Maar die heb je ook RTR voor 135 euro, maar dat is niet zo leuk als je zelf wat wil bouwen.
     
  3. Boele lammers

    Boele lammers

    Lid geworden:
    14 okt 2021
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Eelde
    Hoi ik heb dus bij Conrad een Reely Dune Fighter gekocht 1:10 en bij de aliexpress een brushless motor 3900kv en regelaar
    60A besteld, eens kijken of dat wat is
     
  4. Gerrie's rc's

    Gerrie's rc's

    Lid geworden:
    22 jun 2021
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Dedemsvaart
    Oke klinkt niet als een geweldige combinatie maar goed we zullen zien
     
  5. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.339
    Locatie:
    Zwolle
    Ziet er voor dat geld prima uit, stalen dogbones, stalen tussenas en stalen tandwielen op de diffs, aluminium bodemplaat.
    Ik ken mindere auto met grotere motoren ;-)