Nieuw hier

• Topicstarter Topicstarter Dutchsubdriver
  • Startdatum Startdatum
D

Dutchsubdriver

Guest
Hallo,
Ben zojuist aangemonsterd. Ik ben zeer geinteresseerd in modelonderzeeboten. (heb ooit zelf op onderzeeboten gevaren, vandaar) Het is de bedoeling dat ik ooit een keertje een Walrus klasse onderzeeboot wil bouwen. Helaas heb ik er geen enkele ervaring in dus zal ik mij voorlopig beperken tot het lezen van jullie berichtjes en proberen zoveel mogelijk kennis op te doen.
Groeten Carlos

Welkom Carlos!

Weer een (aankomend) Warlusbouwer erbij! Ook leuk dat het forum dus ook in de overzeese gebieden wordt gelezen.

Lex Verkuijl zei:
Welkom Carlos!

Weer een (aankomend) Warlusbouwer erbij! Ook leuk dat het forum dus ook in de overzeese gebieden wordt gelezen.

Bedankt Lex,
Toevallig zag ik in een nieuwe boekhandel hier op het eiland het blad "Modelbouw aktueel" met daarin een artikel over Seabottom Subsail 2007. Daar zag ik de verwijzing naar deze site.

Kijk, waar een modelbouwblad al niet goed voor is! :thumbsup:

Carlos, hebben wij trouwens niet al eens wat mailtjes gewissend? Dat 'oud onderzeebootman - antillen - walrus bouwen' komt me wat bekend voor.

hallo

welkom op dit zeer interesante en leerzame forum plekje namelijk duikboten

groetjes raf
waarom wil nu iedereen opeens een gato of een walrus??????
is een VII of een XXI niet goed genoeg meer hahahahahahahaha

He Raf,

Of er zijn al zo veel van die VII of XXI en willen mensen wat anders :lol: :lol: :lol:

O ja en ook van mijn kant uit het noorden Welkom

Hallo Raf, Harrie
De reden dat ik een Walrus wil bouwen is omdat ik zelf op die boten gevaren heb. Een VII ziet er mooier uit maar voor mij gaat het ook om de sentimentele waarde.
Lex, ik denk dat het iemand anders moet zijn.

Hallo Carlos,

Welkom ook namens mij op dit forum.
Zelf ben ik ook een beginnend bouwer, maar aan hulp en tips hier geen gebrek :D

Als je de boot af hebt, is het wel een mooie omgeving om me te varen daar bij jullie. 8)
Het is voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik op Curaçao was, maar wel mooi daar!

Succes met de bouw!

Groeten,

Joris

---

Laatst bewerkt door een moderator:
He Danny,

Mag ik ook ff trippen, :lol: :lol:

zie hier mijn akula,

hallo

ikke dan ook effe

en dit vergemakelijkt het bouwen heel veel

IMG_0119%20(Small).JPG

vooral als je veel vloedgaten moet maken

groetjes raf

Hè Lex,

dat is wel een idee voor de winter, maar als het gaat vriezen dan heb ik een probleem. :lol: :lol:

Zien er geweldig uit die boten, knap werk!
Het weer bij ons is inderdaad erg mooi maar er is vaak wel veel wind. Zal ik straks eerst in het zwembad moeten oefenen voor ik het ruime sop kies :wink:

Jan de K zei:
welcome op dit forum, en een uitnodiging om bij jou te komen varen zien we dan nog wel verschijnen

;)

Bedankt Jan, zodra mijn boot klaar is zijn jullie welkom. Zal helaas nog wel even duren ben ik bang.

Oefenen kan toch wel in het zwembad bij MB parera? is weer eens wat anders toch :P

Welkom en zoals Mustang al zei aan ervaring niet te kort hier.

gr. Gert

Het bad is groot genoeg. Zet jullie boten maar gauw op het vliegtuig!

Back