Nieuw hier

• Topicstarter Topicstarter Pirke
  • Startdatum Startdatum
P

Pirke

Guest
Hallo allemaal,

Al jaren zit ik te denken om aan modelvliegen te gaan doen, zowel heli's als vliegtuigen lijken me leuk. Gisteren heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst: de Spektrum DX6i zender icm de indoor Blade mCX heli. Het lijkt me een leuk en makkelijk dingetje voor binnenshuis en het crashen is een stuk goedkoper dan op een grotere. Ik weet dat een niet-coaxiale heli heel anders zal vliegen, maar volgens mij is dit een leuk opstapje, zeker gezien de barre weersomstandigheden buiten. Met de zender verwacht ik het voorlopig wel even mee te kunnen doen :D

Groetjes,
Pirke

Welkom Pirke.

EFLH2200-Gal1.jpg

Leuk toestelletje wel...maar als straks de zomer komt wil je waarschijnlijk wel wat groters ;)

veel plezier met binnen je eerste stapjes vliegen, als het weer beter word zien we je ervaringen en vragen over buiten vliegen vanzelf

Welkom Pirke.

EFLH2200-Gal1.jpg

Leuk toestelletje wel...maar als straks de zomer komt wil je waarschijnlijk wel wat groters ;)

Ik verwacht het ook :) Met dit ding hoop ik een eerste orientatiegevoel te krijgen, dat links eigenlijk rechts is als de neus naar mij toe gericht is.

Back