Nieuw in de RC Cars, graag advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum lezers

Zit met een klein probleem, heb een HPI E-Firestorm 10T Flux
zender vervangen voor een Traxxas link 2,4 ghz model 2238 inc 5 channel reciever (combi pack) 27 MHZ beviel niet met die stomme lange spriet.

Esc heeft het voor de tweede keer begeven, de MOTIVE met 5700kv motor heb nu een Mambo Max Pro Plus de CM36 9000KV Castle gekocht. Misschien dom. Maar kan dit wel ?
Moet ik aan een andere gear denken is nu geloof ik 48 en pinion 19.
Rij met 2 cell Turnigy 6.0 25-35 C hard case. Deet het overigens prima.
Maar was een beetje klaar met TOEMEN sturen een nieuwe esc deed het ook niet, dus retour. krijg ik het terug met een factuur van 40 euro. Esc heeft water schade zij HPI. Dat kan niet, want had er geen meter mee gereden.

Anyway graag wat advies/tips van een kenner.

Bij voorbaat mijn dank

LV

Volgens mij is dit meer iets voor de ombudsman of de consumentenbond.
ik zou in ieder geval terug gaan naar toemen, met de rekening.

Is toemen niet degene die 2e hands verkoopt? En complete auto's demonteert zodat je ook rollers kan kopen? Misschien heb je een gebruikte gekregen oid.

En met de hele set. Als je er niet uitkomt zijn er altijd andere stappen, probeer er altijd netjes samen uit te komen, lees je in in je rechten en vooral ook je plichten en dan heb je grote kans dat je met veel plezier samen door kan starten met onze passie.

Jongens...Dit lijkt me een winkel bespreking.. En die zijn hier niet toegestaan...

@Iviss: Voortaan even Googlen voordat je iets aanschaft..Of gericht advies vragen op het forum. Harde les misschien..Tja...

Slotje?

Google even de winkel waar je de spullen hebt besteld .
En ook doen .
Voor nu een slotje .Het word een winkel bespreking .
Ps de combo die je nu hebt lijkt me totaal overdreven met die motor .
Zoek een motor van 3000tpv dat lijkt me voldoende .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back