Hallo forum lezers
Zit met een klein probleem, heb een HPI E-Firestorm 10T Flux
zender vervangen voor een Traxxas link 2,4 ghz model 2238 inc 5 channel reciever (combi pack) 27 MHZ beviel niet met die stomme lange spriet.
Esc heeft het voor de tweede keer begeven, de MOTIVE met 5700kv motor heb nu een Mambo Max Pro Plus de CM36 9000KV Castle gekocht. Misschien dom. Maar kan dit wel ?
Moet ik aan een andere gear denken is nu geloof ik 48 en pinion 19.
Rij met 2 cell Turnigy 6.0 25-35 C hard case. Deet het overigens prima.
Maar was een beetje klaar met TOEMEN sturen een nieuwe esc deed het ook niet, dus retour. krijg ik het terug met een factuur van 40 euro. Esc heeft water schade zij HPI. Dat kan niet, want had er geen meter mee gereden.
Anyway graag wat advies/tips van een kenner.
Bij voorbaat mijn dank
LV
Zit met een klein probleem, heb een HPI E-Firestorm 10T Flux
zender vervangen voor een Traxxas link 2,4 ghz model 2238 inc 5 channel reciever (combi pack) 27 MHZ beviel niet met die stomme lange spriet.
Esc heeft het voor de tweede keer begeven, de MOTIVE met 5700kv motor heb nu een Mambo Max Pro Plus de CM36 9000KV Castle gekocht. Misschien dom. Maar kan dit wel ?
Moet ik aan een andere gear denken is nu geloof ik 48 en pinion 19.
Rij met 2 cell Turnigy 6.0 25-35 C hard case. Deet het overigens prima.
Maar was een beetje klaar met TOEMEN sturen een nieuwe esc deed het ook niet, dus retour. krijg ik het terug met een factuur van 40 euro. Esc heeft water schade zij HPI. Dat kan niet, want had er geen meter mee gereden.
Anyway graag wat advies/tips van een kenner.
Bij voorbaat mijn dank
LV