Hallo Allen, Ik ben een broekie in de schaalwereld en heb mij gisteren voor het eerst een rompje aangeschaft
Natuurlijk zijn er hier op het forum veel mooiere bouwprojecten echter ik moet ergens beginnen
. Om niet zomaar klakkeloos te beginnen en essentiële zaken over te slaan, wilde ik gewoon eens vragen of er nog goede tips zijn waarop te letten. Dit ook omdat ik normaal werk met carbon, metaal en plastic en nu komt er voor het eerst ook hout bij kijken.
Ik heb trouwens ook een navigatielicht setje gekocht
verder wilde ik graag eens de voor en nadelen weten om hem FB of FBL te maken. Dit omdat hij anders gaat vliegen als een normale heli.
Enkele andere dingen waar ik momenteel mee bezig ben, is een Schaal (romp) heli HS (lage of hogere HS) afhankelijk, kan je beter kleine pinion nemen bijv 11 of is het beter om 12, 13, etc te nemen. Hoe kan ik de retracts straks wat langzamer(realistischer in/uit laten bewegen) is bijv zon servo regulator iets?
Nou denk voor nu even zat vragen, ben benieuwd naar wat ervaringen van jullie.
Alvast bedankt,
Dave

Natuurlijk zijn er hier op het forum veel mooiere bouwprojecten echter ik moet ergens beginnen

Ik heb trouwens ook een navigatielicht setje gekocht

verder wilde ik graag eens de voor en nadelen weten om hem FB of FBL te maken. Dit omdat hij anders gaat vliegen als een normale heli.
Enkele andere dingen waar ik momenteel mee bezig ben, is een Schaal (romp) heli HS (lage of hogere HS) afhankelijk, kan je beter kleine pinion nemen bijv 11 of is het beter om 12, 13, etc te nemen. Hoe kan ik de retracts straks wat langzamer(realistischer in/uit laten bewegen) is bijv zon servo regulator iets?
Nou denk voor nu even zat vragen, ben benieuwd naar wat ervaringen van jullie.
Alvast bedankt,
Dave