D
djiewie
Guest
die belgische schrijfstijl is wel moeilijk lezen, is er een vertaal tool

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eyla eylawat is er mis met mijn schrijstijl???
Wat kan je niet lezen? :$
Stewie bek toe!vanwaar da jij komt is het niet veel beter
![]()
Ik heb er geen enkele moeite mee...
Het is eigenlijk geen Belgisch, maar Vlaams.
En dat 'dialect' is ewa Limburgs eh. Zeker vanwaar Kurt komt is zijn schrijfstijl al een grote prestatie :snipersmile::vamp:.
Ben al vrij goed opgeschoten met de bouw van de Xray T3 2011. Morgen nog de shocks en de algehele afwerking en dan kan zaterdag de elektronica erin (Olii, mijne 4.5T ligt gereed he).
Ben benieuwd naar hoe hij rijdt, heb mij tot nu toe netjes gehouden aan de bijgeleverde handleiding en setupsheet, behalve 2 schroefjes die ik wat te kort vond heb ik vervangen door 2mm langere exemplaren.
Stewie bek toe!vanwaar da jij komt is het niet veel beter
![]()
Ik kom filmen als ge de eerste keer gaat rijden man. Kwil da voor geen geld ter wereld missen
Ge geeft toch toe dat het beter is. Kan ook niet anders als ge uitwijkt naar mijn buurt
.
Ja, als ge begint te filmen is het zeker prijs. Als er ne camera gericht is op het autoke of de commentator begint af te roepen dak 2de lig gaat alles wat er mis kan gaan ook mis.
Kga wss proberen met een niet vertimde 8.5T. Eens kijken wat dat geeft.
Ik heb ook nog een 6.5T motorke, das eventueel stap 2. Anders toch een stock 10.5T en vertimen. Nog veel mogelijkheden dus.
Met een 4.5T zullen de bandjes verdomme weinig grip hebben, maar hij zal even supersnel zijn .
Anders Xray desintegrated, dure puzzel dan...
Edit: Kwil ermee rijden!
Dan kom ik zeker filmen! :twisted:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe die rijdt. heb hem met behulp van het bijgeleverde setupblad gemaakt, maar heb geen afstelbank.
We zullen zien wat dat zegt ontrack he.
Iemand een goed adresje voor een 1/10 onroad afstelbank (hudy?).
En ik kan ook meekomeneen paar ktmense zijn mijn uren aant inpikken opt werk