Nieuw in het onroad gebeuren...

die belgische schrijfstijl is wel moeilijk lezen, is er een vertaal tool:D

Ik heb er geen enkele moeite mee...
Het is eigenlijk geen Belgisch, maar Vlaams :p.
En dat 'dialect' is ewa Limburgs eh :D. Zeker vanwaar Kurt komt is zijn schrijfstijl al een grote prestatie :snipersmile::vamp:.

Ben al vrij goed opgeschoten met de bouw van de Xray T3 2011. Morgen nog de shocks en de algehele afwerking en dan kan zaterdag de elektronica erin (Olii, mijne 4.5T ligt gereed he :D).

Ben benieuwd naar hoe hij rijdt, heb mij tot nu toe netjes gehouden aan de bijgeleverde handleiding en setupsheet, behalve 2 schroefjes die ik wat te kort vond heb ik vervangen door 2mm langere exemplaren.

Eyla eyla :D wat is er mis met mijn schrijstijl??? :D
Wat kan je niet lezen? :$

Stewie bek toe! :D vanwaar da jij komt is het niet veel beter :p

Eyla eyla :D wat is er mis met mijn schrijstijl??? :D
Wat kan je niet lezen? :$

Zijne bek zal opvallen als hij met die 4.5T is volgas heeft gegeven ;) en hij zallem niet meer dicht krijgen alsem ziet dat zen xray ineens tegen een paaltje rijdt met de 4.5T erin:D
jaja stewie ik ben benieuwd :p Dan ist zoals de OMG Cat

Ik heb er geen enkele moeite mee...
Het is eigenlijk geen Belgisch, maar Vlaams :p.
En dat 'dialect' is ewa Limburgs eh :D. Zeker vanwaar Kurt komt is zijn schrijfstijl al een grote prestatie :snipersmile::vamp:.

Ben al vrij goed opgeschoten met de bouw van de Xray T3 2011. Morgen nog de shocks en de algehele afwerking en dan kan zaterdag de elektronica erin (Olii, mijne 4.5T ligt gereed he :D).

Ben benieuwd naar hoe hij rijdt, heb mij tot nu toe netjes gehouden aan de bijgeleverde handleiding en setupsheet, behalve 2 schroefjes die ik wat te kort vond heb ik vervangen door 2mm langere exemplaren.

Ik kom filmen als ge de eerste keer gaat rijden man. Kwil da voor geen geld ter wereld missen :p

Ge geeft toch toe dat het beter is :cool:. Kan ook niet anders als ge uitwijkt naar mijn buurt :p.

Ik kom filmen als ge de eerste keer gaat rijden man. Kwil da voor geen geld ter wereld missen

Ja, als ge begint te filmen is het zeker prijs. Als er ne camera gericht is op het autoke of de commentator begint af te roepen dak 2de lig gaat alles wat er mis kan gaan ook mis :rolleyes:.

Kga wss proberen met een niet vertimde 8.5T. Eens kijken wat dat geeft.
Ik heb ook nog een 6.5T motorke, das eventueel stap 2. Anders toch een stock 10.5T en vertimen. Nog veel mogelijkheden dus.
Met een 4.5T zullen de bandjes verdomme weinig grip hebben, maar hij zal even supersnel zijn .

Anders Xray desintegrated, dure puzzel dan...

Edit: Kwil ermee rijden!

Ge geeft toch toe dat het beter is :cool:. Kan ook niet anders als ge uitwijkt naar mijn buurt :p.

Ja, als ge begint te filmen is het zeker prijs. Als er ne camera gericht is op het autoke of de commentator begint af te roepen dak 2de lig gaat alles wat er mis kan gaan ook mis :rolleyes:.

Kga wss proberen met een niet vertimde 8.5T. Eens kijken wat dat geeft.
Ik heb ook nog een 6.5T motorke, das eventueel stap 2. Anders toch een stock 10.5T en vertimen. Nog veel mogelijkheden dus.
Met een 4.5T zullen de bandjes verdomme weinig grip hebben, maar hij zal even supersnel zijn .

Anders Xray desintegrated, dure puzzel dan...

Edit: Kwil ermee rijden!

Dan kom ik zeker filmen! :twisted:

Bwa Stewie het verschil lag gewoon in de prijzen van de huizen :D

Hetzelfde huisje in de buurt van mijn ouderlijk huis, was je bijna de helft meer kwijt :D
Lijkt me wel een goede reden om naar hier uit te wijken, ookal is da dicht bij u :p :D

Haha SSI je onderschat ons wel eh :D
We hebben met Olli zijne gereden, waarna de Olii duidelijk toegaf dat het verbazend was dak al zo lijnen kon rijden :p Nu harder als die 10.5t met timing moet het niet gaan voorlopig :D

Dan kom ik zeker filmen! :twisted:

Wacht maar tot ik uwe durango eens tegenkom in merchtem. De MBX6 zal gereed staan om te crushen :D

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe die rijdt. heb hem met behulp van het bijgeleverde setupblad gemaakt, maar heb geen afstelbank :rolleyes:.
We zullen zien wat dat zegt ontrack he.

Iemand een goed adresje voor een 1/10 onroad afstelbank (hudy?).

Dat is zelf zowat vergelijken van verschillende site's, zo een afstelbank is en blijft duur. Voor minder als 200€ vind je hem nergens denk ik.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe die rijdt. heb hem met behulp van het bijgeleverde setupblad gemaakt, maar heb geen afstelbank :rolleyes:.
We zullen zien wat dat zegt ontrack he.

Iemand een goed adresje voor een 1/10 onroad afstelbank (hudy?).

Kom donderdag nog's naar Rucphen he.. Dan kunt ge uwe T3 eens testen.
Ik breng m'n Hudy setje wel mee, dan kunt ge hem afstellen.

Kheb zelf ne 417 gekocht, hij steekt ook bijna ineen. Gaat donderdag ook voor 1ste keer bollen, als't weer een beetje mee zit tenminste :mad:

Kzou wel een setje Sorex 32 bandjes aanschaffen..

grtz

..Bart..
www.tamiya.be

Hey Bart

Ja mijne zit ook in elkaar :)
Bandjes komen er zeker nog aan, moet ze eens ergens bestellen...

Ik vrees voor deze week, donderdag zou ik eventueel wel kunnen maar het weer ziet er de komende dagen zo slecht uit :(

En ik kan ook meekomen :) een paar ktmense zijn mijn uren aant inpikken opt werk

Kwou dat ze dat bij mij ook deden... ;)

Donderdag geven ze veel regen en ga wss niet kunnen. Maar we zouden de xray zo snel mogelijk eens moeten proberen om te kijken welk motorke dat we er definitief inleggen. Atm ligt er een 8.5T in met een 24T pinion.

Geen idee hoe dat rijdt, dat zien we dan wel :p.

Verschillende online shop's.
Kurt en Stewie bij HK Modellbau.
Je hebt ook modellbau-seidel,rcmart,rcmarket,haertle,...

TT01 is prima om te beginnen. De E,D of R versie's zou ik kiezen.
TT01 is megasimpel om te bouwen dus neem geen expertbuild want dan kan je er ineens kogellagers etc insteken.

Back