BadBert
Forum veteraan
Heey hallo zeilers van dit forum!!!
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Kyosho - Seadolphin 770!
Ik heb hem net gekocht
Nieuw, en ga hem van het weekend (ga morgen op vakantie) lekker in elkaar zetten, en zodra hij in elkaar staat, ga ik er lekker mee zeilen!
Ik ben nieuw op het gebied van model zeilen, maar heb jaren gezeild in een 1 persoons Laser.
Deze boot hebben ik en mijn vader (was van ons) helaas moeten verkopen omdat we niet veel tijd ervoor hadden, en bijna nooit meer samen naar de camping gingen (waar de boot ligt). En "even" de boot opzetten om een half uurtje te varen is ook niet handig...
Toch wilde ik graag nog even snel af en toe wat kunnen zeilen
dus heb ik samen met mijn vrouw (die het ook wil leren) een Seadolphin aangeschaft 
Zijn er nog tips waar ik op moet letten bij het afbouwen van deze boot? (wat volgens de handleiding niet echt moeilijk is...)
Heb overigens ook een vliegtuig in mijn bezit (multiplex space scooter)
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Kyosho - Seadolphin 770!
Ik heb hem net gekocht

Ik ben nieuw op het gebied van model zeilen, maar heb jaren gezeild in een 1 persoons Laser.
Deze boot hebben ik en mijn vader (was van ons) helaas moeten verkopen omdat we niet veel tijd ervoor hadden, en bijna nooit meer samen naar de camping gingen (waar de boot ligt). En "even" de boot opzetten om een half uurtje te varen is ook niet handig...
Toch wilde ik graag nog even snel af en toe wat kunnen zeilen

Zijn er nog tips waar ik op moet letten bij het afbouwen van deze boot? (wat volgens de handleiding niet echt moeilijk is...)
Heb overigens ook een vliegtuig in mijn bezit (multiplex space scooter)