Nieuw lid Maurice: Mugen MSX-3 toerwagen 1/10

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door mbvandenberg, 10 jan 2021.

?

Heeft het zin om een 'Te Koop' topic aan te maken voor mijn brandstofauto van bijna 19 jaar oud?

  1. Ja, natuurlijk

    1 stem(men)
    100,0%
  2. Nee, wat denk je zelf? 19(!) jaar oud...

    0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. mbvandenberg

    mbvandenberg

    Lid geworden:
    10 jan 2021
    Berichten:
    131
    Locatie:
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

    Mijn naam is Maurice, woonachtig in Amsterdam en sinds vandaag lid van dit Forum. In 2002 (lijkt een eeuwigheid geleden maar zo voelt het ook) is mijn hobby van RC auto's 'serieus' geworden door de aanschaf van een brandstofauto. Hiervoor ben ik destijds naar Dordrecht gereden (PK Model Racing) en daar heb ik een Mugen Seiki MSX-3 toerwagen 1/10 incl. toebehoren gekocht. In de jaren erna heb ik de auto met onderdelen geüpgrade waaronder een 2 versnellingsbak en diverse ophanging modificaties.

    Afgelopen jaren heb ik weinig tijd besteed aan mijn hobby, maar sinds enige tijd is het vuur weer opgelaaid door het kijken van RC filmpjes op YouTube. Ik heb mij vandaag aangemeld omdat ik mijn huidige brandstof auto wil verkopen en hiervoor een Tamiya truck 1/14 of Crawler 1/10 (elektro) terug wil kopen.

    Mijn vraag is: heeft het zin om een 'Te Koop' topic aan te maken voor mijn brandstofauto van bijna 19 jaar oud (hij werkt nog uitstekend, heeft enkel wat liefde nodig), of is hier geen animo voor? Ik begrijp dat dit wellicht van de specs afhangt, maar het is een hele nette en complete auto incl. toebehoren, goed gedocumenteerd en de auto is in zeer goede conditie. Ben benieuwd naar jullie reacties.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mugen Seiki MSX-3 toerwagen 1/10

    Verder zal ik dit Forum gebruiken om mij in te lezen in de Trucks en Crawlers en hopelijk kan ik hier veel van opsteken om zo een keuze te maken voor een nieuw RC model.

    Groetjes,
    Maurice
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2021
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Welkom!
    Je MSX ziet er goed uit en inderdaad is er het probleem dat het al een hele oude auto is maar gezien het wel een populaire auto was zal er nog veel van te vinden zijn. Op marktplaats wordt van alles verkocht, ook troep waar je je vingers niet eens aan wilt verbranden dus waarom niet? Laten verstoffen is ook weer zoiets.....
    Verwacht alleen niet de hoofdprijs. Mensen die het kennen willen niet te veel betalen en mensen die van niets weten zijn alleen op zoek naar gunstig geprijsd materiaal.
     
    mbvandenberg vindt dit leuk.
  3. mbvandenberg

    mbvandenberg

    Lid geworden:
    10 jan 2021
    Berichten:
    131
    Locatie:
    Amsterdam
    Hoi Roelof, dank voor je aardige reactie. Ik dacht precies zoals jij het zegt: een oude auto maar zover ik weet was het wel een goede auto (destijds) van een bekend merk.

    Is je advies om hem enkel op Marktplaats aan te bieden of heeft het zin om hem (ook) hier aan te bieden? Ik verwacht zeker geen hoofdprijs, het is dat ik het zonde vindt dat hij hier niets staat te doen terwijl ik denk dat een liefhebber een mooie auto en complete set kan kopen voor een scherpe prijs :)
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Natuurlijk ben je vrij om het overal aan te bieden waar het kan, dus ook hier. Ik verwacht alleen dat je hem hier misschien niet zo snel kwijt bent terwijl zoals ik aangaf op marktplaats van alles gekocht wordt.
     
  5. mbvandenberg

    mbvandenberg

    Lid geworden:
    10 jan 2021
    Berichten:
    131
    Locatie:
    Amsterdam
    Oké helder. Als leden er hier geen ‘last’ van hebben zet ik hem hier te koop en op Marktplaats. Waar kan ik de Te Koop advertentie het beste plaatsen? Dank voor je hulp!
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
  7. mbvandenberg

    mbvandenberg

    Lid geworden:
    10 jan 2021
    Berichten:
    131
    Locatie:
    Amsterdam
    Dank je wel Roelof. Zal hem binnenkort plaatsen. Vandaag een Tamiya 1/14 truck gekocht
     

Deel Deze Pagina