nieuw lid

• Topicstarter Topicstarter ferrarifan1991
  • Startdatum Startdatum
F

ferrarifan1991

Guest
Hallo ik ben nieuw op dit forum
ik wilde altijd een rc auto op benzine hebben
maar ik kan de rc auto overkopen van mijn neef
die er niks mee doet helaas
ik koop een Citroen Xsara WRC van Loeb
http://www.tamiyausa.com/images/product/300/58332/header_58332.jpg
het is op benzine
kan niet wachten heeft iemand nog advies voor leuke plekken waar je kan rijden ik woon zelf in Eelde(drenthe)
ik hoor graag van jullie
ferrarifan1991

Welkom hier, Alleen je linkje kan ik niet openen
hallo bedankt
raar ik zal kijken voor een andere link misschien dat je die wel kan openen ?
anders zoek op google dan xsara loeb rc dan zei je hem staan
anders hoor ik graag van je

Die Xara is een model uit 2004 zag ik..... Beetje oud en als die al een tijdje stil staat is zo'n aankoop verstandig om eerst alles na te lopen voordat je hem start. Het is natuurlijk afhankelijk van de prijs of dit een goede aankoop is.

Hoi

Ik heb een vraag
Ik heb een traxxas bandit heb nieuwe banden /velgen medial pro gekregen alleen ze zitten achter wat los

Wat kan ik daar aan doen moer kan niet vaster gedraaid worden

Dan zijn ofwel je lagers versleten of het kan zijn dat er een shim (rondelletje) moet tussen de lagerhouder en het pinnetje waar de wielmeenemer op zit.
Zulke vragen kunnen overigens best in het topic voor die bepaalde auto, of in het rustler of stampede topic aangezien die ongeveer hetzelfde zijn dan de bandit.

Die Xara is een model uit 2004 zag ik..... Beetje oud en als die al een tijdje stil staat is zo'n aankoop verstandig om eerst alles na te lopen voordat je hem start. Het is natuurlijk afhankelijk van de prijs of dit een goede aankoop is.

hoi ik ga hem na kijken samen met mijn neef die auto is van hem geweest maar hij gebruikt hem niet meer mijn vader is er ook bij dus komt wel goed

Back