Nieuw lid

Hallo Allemaal,

Even voorstellen, ik ben Michel uit Delft 37 jaar en ben sinds een paar weken zelf begonnen met RC vliegen.

Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van:

Hobbyzone Champ
Parkzone P40 Warhawk UMX
Spektrum DX6I zender

Ik ben begonnen met de champ en heb sinds kort de P40 4ch erbij, vooralsnog vlieg ik niet bij een club daar dit in de directe buurt van Delft volgens mij niet aanwezig is (Alleen Vlaardingen en Europoort volgens mij)

Zijn er nog meer beginnende/gevorderde vliegers uit Delft, en is er misschien een optie in Delft voor een vliegclub

Kom een keer in Vlaardingen kijken. Als het weer zo blijft, is het zondag prima vliegweer. Meer informatie en contactgegevens vindt je hier Radio Modelvlieg Vereniging Vlaardingen

Maak voor alle zekerheid een afspraak. Dan kom je niet voor niets. We hebben ook een clubkist (YouCanFly) waarmee een introductievlucht mogelijk is. Ook hiervoor geldt, het maken van een afspraak is handig. De beheerder van de clubkist is niet altijd aanwezig.

Beste Michel, veel plezier met vliegen!
Ga even bij de verschillende clubs in de buurt op bezoek (EMCR Rozenburg, RMVVlaardingen en Zoetermeer), en beslis dan bij welke club je je het meeste thuisvoelt.
Per definitie zal je veel meer leren wanneer je in een club vliegt als wanneer je in je eentje weilanden in de buurt gaat bevliegen.
Ik woon zelf in Schipluiden en heb voor Rozenburg gekozen omdat daar meer mensen vliegen met het type kisten waar ik me mee bezig wil houden (grote acrobakken met brandstofmotoren ik leer graag van mensen met veel ervaring ipv het zelf allemaal proberen uit te vogelen), als je alle drie de clubs gaat bezoeken op een goede vliegdag kan je je een goed beeld vormen en een eigen afweging maken op basis van factoren die jij belangrijk vindt!

Hoe dan ook veel plezier met deze fantastische hobby!

Je hebt EMCR rozenburg, ook MV-Europoort zit in de buurt.
Beide mag gewoon brandstof gevlogen worden

Back