Nieuw maar toch oud lid, niet in leeftijd

Hallo weer allemaal, ik was behoorlijk lang geleden al een keer lid geworden.
Mijn leven is een beetje veel veranderd de laatste tijd dus ben ik weer met mijn helis bezig. In de loop der jaren wel altijd mee blijven lezen en helis verzameld. Het 3 ch. gebeuren heb ik al gehad. 4 ch single rotor met de NE solo pro lukt ook goed. Dus wilde ik me gaan wagen aan de volgende stap. Ik heb afgelopen winter een aantal Blade Helis overgenomen en een Spectrum DX6i. Ben me nu daar in aan het verdiepen maar heb er nog niet veel ermee gevlogen. Alles werkt naar mijn weten wel naar behoren. Het zijn een MCPX, 120 SR, MSRX, MCX/2 en een Chinook. Zodra ik lekker op gang ben laat ik jullie het wel weten. Mijn Nine Eagles vloot komt binnenkort te koop want ik wil het nu bij Blade houden mede door de DX6i. Daarnaast heb ik nog een WalkeraHM38, is de grote 4 ch. Chinook, een Esky HB1 en een wat ouder Walker HM1A. De laatste twee komen ook te koop. Mocht je al interesse hebben hoor ik het wel want het gaat voor echt weinig weg. Dan heb ik nog twee Chinooks van Syma waar ik regelmatig meevlieg omdat het leuk is en ik gewoon Chinook fan ben. Dan nog een grote en wat kleiner 3.5 channel maar die gebruik nauwelijks meer.
Misschien lukt het nu wel om wat verder te komen en uiteindelijk de CP onder de knie te krijgen. Groot hoeft van mij niet perse, ik ben al heel blij met controle over een eventuele en heb een leuk terreintje voor mijn huis waar ik lekker kan vliegen.

LEUK @Baskees:

welkom hier op MBF in de heli-corner,
en veel plezier met vliegen,
zou mooi zijn, als je CP helis leert vliegen,
groot verschil als je buiten vliegt,
kijk maar zo die filmpjes van bv. een 450er,
maar doe jij jou ding,
veel plezier, wij horen het ,

en zien natuurlijk (foto, film), ha ha

Groet
Uwe

Zovast bedankt allemaal.