Het nieuwe nederlandse record MiniTR met lange lijnen (14.50 meter) is vanaf zaterdag 28 april in handen van het Teamraceteam
Monique Wakkerman/Loet Wakkerman met 4 minuut 44.
Dit was de eerste wedstrijd met de nieuwe regel: lijnlengte 14.50 meter.
De beste tijd in het weekend werd gevlogen door Max Dillinger/Hans Straniak met 4.19 (even uit mijn hoofd). Wij hadden de tweede tijd met 4.44. Een groot verschil en dat krijg je al gauw als je 1 pitstop meer hebt en ook nog langzamer vliegt.
De finale konden we winnen omdat we minder fouten maakten dan de tegenstanders en ook hier een nieuw nederlands record met 10 minuut 14 seconden.
En de anderen dan? hoor ik de menigte denken: mijn geheugen laat me in de steek
roost:
Moeten ze zelf maar vertellen maar de strijd om het nederlands record is losgebarsten en zal dit jaar nog vele nieuwe hoogtepunten kennen
Monique Wakkerman/Loet Wakkerman met 4 minuut 44.
Dit was de eerste wedstrijd met de nieuwe regel: lijnlengte 14.50 meter.
De beste tijd in het weekend werd gevlogen door Max Dillinger/Hans Straniak met 4.19 (even uit mijn hoofd). Wij hadden de tweede tijd met 4.44. Een groot verschil en dat krijg je al gauw als je 1 pitstop meer hebt en ook nog langzamer vliegt.
De finale konden we winnen omdat we minder fouten maakten dan de tegenstanders en ook hier een nieuw nederlands record met 10 minuut 14 seconden.
En de anderen dan? hoor ik de menigte denken: mijn geheugen laat me in de steek

Moeten ze zelf maar vertellen maar de strijd om het nederlands record is losgebarsten en zal dit jaar nog vele nieuwe hoogtepunten kennen