NIEUW NIEUW NIEUW.....het CLUB BLAD van het FORUM.....

kollega's

het forum is geweldig
ik ken ondertussen al veel kollega's

mare

wat ik mis.......
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

een MAANDELIJKS CLUBBLAD

TITEL aangepast naar

...een digitale nieuwsbrief....

met het wel en wee van de leden
nieuwe aktiviteiten.....
nieuwigheden in de modelbouw.....
ervaringen.....
tips .......

met de diverse vakgebieden (modelvliegen, auto's, boten......)
enzovoort

een maandelijkse of 2 maandelijkse uitgave......
via email naar alle leden van het forum

voila
das is mijn idee.......:cool:

graag kommentaar......

steffe
uit Vlaanderen

Laatst bewerkt:
Hmmm, het wel en wee kan je hier op het forum toch vinden en bijhouden? Ik denk dat een soort clubblad vreselijk verouderd is op het moment dat het wordt verzonden. Alles zal hier al besproken zijn.

En 't is geen papier dus je kunt 't ook niet gebruiken als lectuur op het kleine kamertje..

Hmmm, het wel en wee kan je hier op het forum toch vinden en bijhouden? Ik denk dat een soort clubblad vreselijk verouderd is op het moment dat het wordt verzonden. Alles zal hier al besproken zijn.

In alle grote firma's in Nederland en Vlaanderen die zich respekteren en begaan zijn met hun personeel.....

- alle kommunicatie verloopt via email
- we kennen de eigen firma en kollega's niet meer .....

en toch

deze firma's hebben allemaal een maandelijks of 2 maandelijks informatieblad.....

over het algemeen wel en wee....

steffe

Tsja mijn eerste reactie was niet voor niets. Het zijn leuke plannen, maar wie gaat het daadwerkelijk uitvoeren? Jij?

Tsja mijn eerste reactie was niet voor niets. Het zijn leuke plannen, maar wie gaat het daadwerkelijk uitvoeren? Jij?

Hezik

Datr is te hoog gegrepen voor mij...

Ik ben amper van begin 2005 bij het forum gekomen...

Ik denk dat er in het forum veel personen zij die redactionele ervaring hebben....( leden die werken voor kranten, tijdschriften, het leger....)
Zo ken ik ook een persoon ( bdoets) die voor de televisie wereld werkt....(kamera regiseur)

Zo ook Robert met zijn ploeg van de moderators

In een goed team heb je de denkers en de doeners....
(De engineering en de uitvoering....)

steffe

kollega's

het forum is geweldig
ik ken ondertussen al veel kollega's

mare

wat ik mis.......
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

een MAANDELIJKS CLUBBLAD

met het wel en wee van de leden
nieuwe aktiviteiten.....
nieuwigheden in de modelbouw.....
ervaringen.....
tips .......

met de diverse vakgebieden (modelvliegen, auto's, boten......)
enzovoort

een maandelijkse of 2 maandelijkse uitgave......
via email naar alle leden van het forum

voila
das is mijn idee.......:cool:

graag kommentaar......

steffe
uit Vlaanderen
i
Ik ben bij diverse verenigingen die een blad hebben of gehad hebben, maar de meeste krijgen niet voldoende copy,en gaan naar verloop van tijd weer terziele.Het is voor een clubblad redactie daarom niet gemakkelijk om het aantrekkelijk te houden.En deze leggen er het bijltje bij neer.
vr.gr.adrie

Voor een clubblad heb je geen mensen met professionele ervaring nodig, hoor! Je hoeft het alleen maar leuk te vinden om het te doen. Jou lijkt het leuk, dus wat let je? Werk je idee uit. (Het is een digitale nieuwsbrief denk ik wat je bedoelt.)

Van de mensen die je opnoemt kan ik me goed voorstellen dat ze dit er niet bij hoeven.

Zo ken ik ook een persoon ( bdoets) die voor de televisie wereld werkt....(kamera regiseur)
Ik ben vereerd... :cool:
Ik WAS televisiecameraman, géén regisseur.
Wel was ik óók (onbezoldigd) 25 jaar lang redecteur van het blad van de afd. Deltavliegen van de KNVvL - ik ben juist bezig het over te doen aan anderen... dus in die zin, ja ik weet een beetje wat het in zou houden.

Maar ik zie het niet zitten. Niet om het zelf te doen (niet voor niks stop ik met dat andere blad) maar het lijkt me ook geen verrijking. Ik vind dit forum heel plezant (om er maar eens een Vlaams woord tussendoor te gooien) maar ik moet er niet aan denken dat het allemaal op papier zou staan...
Ik aarzel in de tijdschriftenwinkel wel eens over het kopen van een modelbouwblad. Maar als ik dan zie dat het voor driekwart vol staat met boten, auto's etc. wat me allemaal niet bijster interesseert....

O ja: Een gedrukt blad kost ook nogal wat geld. Niet qua redactie (die was gratis in mijn geval) maar puur qua drukkosten.

Voor een clubblad heb je geen mensen met professionele ervaring nodig, hoor! Je hoeft het alleen maar leuk te vinden om het te doen. Jou lijkt het leuk, dus wat let je? Werk je idee uit. (Het is een digitale nieuwsbrief denk ik wat je bedoelt.)

Van de mensen die je opnoemt kan ik me goed voorstellen dat ze dit er niet bij hoeven.

henri
juist.....dat is de juiste benadering

..........een digitale nieuwsbrief...............

steffe

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">Oorspronkelijk geplaatst door Psygho (Emil)
Bij ieder bezoek op de kop "nieuwe berichten" drukken, en je hebt alles wat je weten wilt :wink:
</TD></TR></TBODY></TABLE>

oeps
ik mis iets....
is dit hetzelfde als de kop: Berichten van vandaag
???

steffe

Nee die van jouw. doet enkel de berichten van vandaag, de mijne doet alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek. (dat kan 5 minuten zijn, maar ook 3 week)

In de blauwe balk die begint met "gebruikersinstellingen" en eindigt met "uitloggen"...

En via 'gebruikersinstellingen' -> 'opties wijzigen' -> onderaan die pagina, kun je aangeven welke subfora je wel/niet in het 'nieuwe berichten' overzicht wilt zien.

Een forum (= digitaal medium). een clubblad?!?! (= verouderd medium)
Whooehaha..

Henri, met een netbook of iphone kun je t forum ook op de WC bekijken...
Maar t veegt zo lastig af.. :mrgreen:

Het idee leek mij ook niet zinnig ... wilde Steffe alleen duidelijk maken dat hij de reailsatie van zijn idee niet aan anderen hoeft over te laten. Zelf heb ik er geen behoefte aan en op de WC heb ik een scheurkalender.

Back