NIEUW NIEUW NIEUW.....het CLUB BLAD van het FORUM.....

Laatik ook even wat roepen.
Ik heb ruim 10 jaar, samen met 2 andere gekken (want dat moet je wel zijn om een "clubblad" te bestieren) het verenigingsblad van SMBV Flevoland verzorgd.
In het begin is de animo er wel, maar na vrij korte tijd zit je als redactie naar lege pagina's te staren. Elke oproep voor nieuwe kopij landt in het luchtledige.
Terwijl je als redactie weet dat er mensen zijn die de meest mooie dingen maken en daar met enthousiasme over kunnen vertellen.
Maar het op papier zetten schijnt toch anders te zijn...

Ook ben ik redacteur voor een semi-profesioneel kwartaalblad voor Reserve-Militairen. Idem dito.

En als Redacteur Scheepsmodelbouw ben ik verbonden aan de Modelbouw Aktueel. (Een van die bladen waar Bart af en toe naar kijkt, en waar teveel schepen in staan;))
Zelfs bij dit blad merk je dat een oproep om eens iets te vertellen over jouw modellen slechts bij sommige mensen gehoor krijgt.

Trek je conclusies...

Natuurlijk is internet een geduchte concurrent van papieren tijdschriften.
Ik heb wel eens voorgesteld om de Delta Magazine (het blad van de KNVvL afd. Zeilvliegen) niet meer te drukken, maar online te zetten. Maar toen bleken er toch weer mensen graag een papieren versie te hebben (voor op de WC?)

Laatst bewerkt:
ik heb wel interesse in een gratis abbonnement op de onbedrukte papieren versie :p

ontopic: het wel en wee van forumleden lees ik wel in hun bouwdraadjes. hetgeen ik niet wil lezen (auto's, boten) heb ik allemaal onzichtbaar staan op het forum. Ik heb het hier prima naar mn zin zonder clubblad!

Tja , ongewasen, ongebleekt, ongestretched, onge-egaliseerd, en ruw, als schuurpapier, is eens wat anders dan Edett soft!

Tja , ongewasen, ongebleekt, ongestretched, onge-egaliseerd, en ruw, als schuurpapier, is eens wat anders dan Edett soft!

Toch wel een rare opmerking voor een moderator....:confused:
En dan zijn ze verwonderd dat er een ontsporing is van het draadje.....

Van zo'n personen verwacht je toch een profesionele visie in het gebeuren van een draadje.....

Hier dus niet......

steffe

Henri, met een netbook of iphone kun je t forum ook op de WC bekijken... Maar t veegt zo lastig af.. :mrgreen:

Wat is dat, afvegen?

computer-toilet.jpg

@Steffe: profesionele is met twee SS. Vandaag wel je dagelijkse dosis goed humeur genoten?

Toch wel een rare opmerking voor een moderator....:confused:
En dan zijn ze verwonderd dat er een ontsporing is van het draadje.....

Van zo'n personen verwacht je toch een profesionele visie in het gebeuren van een draadje.....

Hier dus niet......

steffe
Ik zie mezelf als USER met mod rechten.
"Spreek" ik als mod, dan eindig ik altijd met " Emil (mod) "

Een beetje humor moet kunnen toch ?

Vind ook niet dat er iets echt raars gezegd werd ofzo.

Wat betreft dit topic, Steffe bedoelt het ongetwijfeld heel goed, maar ik vind het voorstel een beetje raar.

Het is een beetje alsof iemand (niet Robert) een topic opent "Nu gratis Robert autowas-service, parkeer je auto bij Robert voor de deur en hij wast 'm voor je!"

Het verhaaltje mbt. bedenkers en uitvoerders is leuk bedacht, maar zo werkt het niet in de echte wereld, nergens. Iets bedenken, prima, maar dan moet je ook deel willen uitmaken van de uitvoerders.. anders kun je wel van allerlei prachtige dingen bedenken, maar zal het nooit gebeuren.

Dus, Steffe, geef het goede voorbeeld en stel de 1e editie samen.. als dat werkt en leuk is, komen er vanzelf meer mensen die je gaan helpen!

Back