Nieuw off road piste bij Lovan Rc Koekelare

Een zéér mooie aangelegde nieuwe piste,technisch,smal maar echt super gewoon. Ook het mooie wéér hielp de dag gewoon fantastisch verlopen met zéér véél fun. Proficiat voor het resultaat.
Ook de collega's waren echt tevreden over het resultaat,véél fun gehad tot vannavond.
Tot volgende training.
Ook de Tamiya DF03 Rally Evo IV liep gewoon perfect.Sturen en driften op dit technisch parcour maakt het ook het leuke eraan.

Nieuwe off road piste bij Lovan Rc : Lekestraat 19 - 8680 Koekelare (West Vlaanderen-Belgie)

Ja hoor, er is een lid met zo'n 1/8 electro bruschles van Associated en die reed gisteren uk op dit smal en technisch parcour gewoon formidabel. Is eigenlijk voor 1/10 maar blijkbaar marcheerde zo'n 1/8 bruschles er ook fantastisch op. Mocht ik budget hebben kocht mij dit ook zo'n 1/8 bruschles.

hallo,mooi parcour!
ik heb wel interesse om eens af te komen, als 1/ 8 erop mag, met name ERBE en vorza flux,

wat zijn de openingsuren ?

Adres : Lekestraat 19 - 8680 Koekelare
Iedere zaterdag van 9u30 tot 18u00.
website : lovan-rc offroad
ook enkele zondagen kan er getraind worden(info van deze zondagen) zal op site gepubliceerd worden vertelde Lorenzo me.

Op site staat nog oude piste voorlopig,Pascal ging voor donderdag reeds web aangepast hebben,maar blijkbaar nog géén tijd gevonden om aan te passen waarschijnlijk. De foto's dat ik hier plaatste is de nieuwe 2010 piste. Tot jullie dienst.

Ja hoor, er is een lid met zo'n 1/8 electro bruschles van Associated en die reed gisteren uk op dit smal en technisch parcour gewoon formidabel. Is eigenlijk voor 1/10 maar blijkbaar marcheerde zo'n 1/8 bruschles er ook fantastisch op. Mocht ik budget hebben kocht mij dit ook zo'n 1/8 bruschles.

Tof, eens gekeken op googlemaps en het is 37min rijnden. Valt dus mee. Smal moet ook kunnen.
Is daar 220V aanwezig om te laden? Moet in ieder geval wachten op mijn nieuwe lader en dan kan ik eens komen.

nice! Heel mooi gedaan, Mogen er alleen elektro auto's op?
Zal wel willen langskomen mr het is 1uur en 20 minuten rijden:(:mad:

ah, maar als ik is in de buurt moet zijn, zal ik zeker is langs komen, ik heb nog een tmiya plasma edge staan

Da parcour is gwn te vet om nooit naartoe te gaan

Mvg.

da is een zkkr mooie baan ik woe dat wij die bij ons in de buurt haden
en je hebt eeen mooie rally evo heb je daar
de groete uit boxtel

Mooie baan hoor....Ben dan wel weer benieuwd hoe die rally over de hindernissen komen;)

Als er een filmpje is...graag!

Voor de rally wagens is er een smal strookje waar je langs de jumps kunt paseren hé. Want met dtm veringen over zo'n jumps brengt alléén miserie méé hé met gevolg forse breuken. Daar is een rally niet op voorzien en/of gemaakt. Met wat stuurmanskunst kun je er langs naast die jumps.Maar het lukt hoor.Op sommige plaatsen moet je echt de gas eraf halen om behoorlijk te paseren,dit maakt het juist zo leuk eraan.

hebben die mensen geen zin om ook een manche van het BNK te organiseren?

Is er daar wat plaats om veel volk te laten pitten?

Back