Hallo U-boot kapiteins.
Nieuw op dit forum en dus even voorstellen.
Ik luister naar de naam Joris en ben 36 jaar.
Het hele forum gebeuren is niet nieuw voor mij om dat ik ook al jaren actief ben op het Dutch Mustang & Ford Forum.
Ik heb het voor me zelf makkelijk gehouden en maar mijn forum naam van dit forum over genomen.
Op het moment ben ik naast de U-boten ook aan het werk aan mijn Mustang uit 1964.
Voor de geïnteresseerde, onder aan dit bericht staat een link naar de site van een maat van mij.
Onder de "knop" "Reborn" staat het een en ander over mijn Mustang.
Genoeg over Mustangs en even weer
ntopic:
Naast Ford Mustangs en veel meer dingen heeft de (RC) duikboten wereld altijd mijn interesse getrokken.
In het bijzonder de Duitse U-boot uit de oorlogs jaren.
Na lang denken en dromen dit jaar over gegaan tot de aanschaf van de Robbe U-47.
Ik had mij direct voorgenomen om deze grondig aan te gaan pakken en na wat ge :google: te hebben,
was me het een en ander duidelijk en nog veel ook niet...
Wat betreft dat laatste hoop ik met de tijd hier op het forum wat meer van te leren.
Een maat van me gaf me de link naar dit forum (had hem zelf ook al gevonden).
De laatste maanden steeds even alles doornemen en alle info op me laten inwerken.
Vandaag dan maar me even aangemeld.
Wat betreft mijn projectjes...
Nu aan het bouwen:
Graupner Shark met alle extra er op en er aan.
Ik wacht nu op mijn aandrijf set om verder te kunnen bouwen.
Ook bezig met de U-47 al ligt dat even stil.
Plannen voor de U-47:
- toren van Dream-Arts (in bezit)
- dek van Dream-Arts (in bezit)
- dek kanon via Dream-Arts (Accurate Armour) (in bezit)
- roosters enz voor de romp Dream-Arts (in bezit)
- lasnaden en klinknagels Dream-Arts (in overweging)
- duiktank(s) (nog niet duidelijk) (Engel???)
- duikroer voor werkend (servo) (nog aan het uitdenken)
Wat het laatste puntje, weet ik dat het niet nodig is, maar ik vind het gewoon leuk om het werkend te hebben...
Verder ben ik een beetje aan het experimenteren met een bootje (jacht) om het een en ander aan het uit te testen wat betreft de regel techniek en servo afstellingen.
Er valt voor mij nog een hoop te leren en ik denk dat ik het hier wel kan vinden!
Met vriendelijke groet,
Joris van Zummeren
roost:
Nieuw op dit forum en dus even voorstellen.
Ik luister naar de naam Joris en ben 36 jaar.
Het hele forum gebeuren is niet nieuw voor mij om dat ik ook al jaren actief ben op het Dutch Mustang & Ford Forum.
Ik heb het voor me zelf makkelijk gehouden en maar mijn forum naam van dit forum over genomen.
Op het moment ben ik naast de U-boten ook aan het werk aan mijn Mustang uit 1964.
Voor de geïnteresseerde, onder aan dit bericht staat een link naar de site van een maat van mij.
Onder de "knop" "Reborn" staat het een en ander over mijn Mustang.
Genoeg over Mustangs en even weer

Naast Ford Mustangs en veel meer dingen heeft de (RC) duikboten wereld altijd mijn interesse getrokken.
In het bijzonder de Duitse U-boot uit de oorlogs jaren.
Na lang denken en dromen dit jaar over gegaan tot de aanschaf van de Robbe U-47.
Ik had mij direct voorgenomen om deze grondig aan te gaan pakken en na wat ge :google: te hebben,
was me het een en ander duidelijk en nog veel ook niet...
Wat betreft dat laatste hoop ik met de tijd hier op het forum wat meer van te leren.
Een maat van me gaf me de link naar dit forum (had hem zelf ook al gevonden).
De laatste maanden steeds even alles doornemen en alle info op me laten inwerken.
Vandaag dan maar me even aangemeld.
Wat betreft mijn projectjes...
Nu aan het bouwen:
Graupner Shark met alle extra er op en er aan.
Ik wacht nu op mijn aandrijf set om verder te kunnen bouwen.
Ook bezig met de U-47 al ligt dat even stil.
Plannen voor de U-47:
- toren van Dream-Arts (in bezit)
- dek van Dream-Arts (in bezit)
- dek kanon via Dream-Arts (Accurate Armour) (in bezit)
- roosters enz voor de romp Dream-Arts (in bezit)
- lasnaden en klinknagels Dream-Arts (in overweging)
- duiktank(s) (nog niet duidelijk) (Engel???)
- duikroer voor werkend (servo) (nog aan het uitdenken)
Wat het laatste puntje, weet ik dat het niet nodig is, maar ik vind het gewoon leuk om het werkend te hebben...
Verder ben ik een beetje aan het experimenteren met een bootje (jacht) om het een en ander aan het uit te testen wat betreft de regel techniek en servo afstellingen.
Er valt voor mij nog een hoop te leren en ik denk dat ik het hier wel kan vinden!

Met vriendelijke groet,
Joris van Zummeren