Nieuw op het forum

Even voorstellen.
Bart Verhoeven is de naam en net als Jacques.1 bouwer en vliegende voor Ph-Blue. Momenteel drukdoende met de afwerking van de PBY5-A Catalina schaal 1:7. Foto's volgen:cool: Weet alleen nog niet hoe ik deze moet plaatsen, HELP!!!:confused:

Hoi Bart ook vanaf deze kant van harte welko, zodra Jacques heeft uitgelegd hoe een en ander werkt verwachten we natuurlijk ook van jou heel veel mooi spul hier op het forum ;-)

En laat dioe foto`s van de Catalina dan ook maar komen, tevens hopen wij dat je ook aanwezig zult zijn op de diverse watervliegmeeting in 2008 :-)

Uiteraard ook welkom. :)

weer een PHiB'er erbij mooi zo,

Da's zeker mooi; als er één schaap over de dam etc.etc. ;)

Je kunt nooit genoeg schaalcracks in de buurt (= op het forum) hebben.

Who's next? :p

jan.

Hallo Bart,

Welkom in ons midden! :p
Had van Jacques al wat foto's mogen zien van je prachtige Catalina projekt, heel veel succes met de afwerking hiervan

Hopende nog veel meer foto's te zien, :thumbsup:

Groeten, Ralf :xmas:

Welkom op dit onderschone forum, Bart.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's, kom maar op!

Volgens mij staan er wel zeven! :D

En wat voor! :worship:

Absolute showstopper op de watervliegmeeting (en op de 'normale' schaalmeting in Oss). :yes:

jan.

Hallo Jan.

Ververs even de pagina op het MODELBOUWFORUM. Ik ga verder met een nieuwe discussie.

Best leuk, zo'n forum. Ook wel een beetje verslavend. Je bent immers toch benieuwd naar de reakties van mede-modelbouwers, toch??!!

Groet van Bart.

Best leuk, zo'n forum. Ook wel een beetje verslavend. Je bent immers toch benieuwd naar de reakties van mede-modelbouwers, toch??!!
Vertel mij wat! . . . ;)

Zeker leuk, vooral als er projecten als deze langs komen. :p

Heb het idee dat er de laatste maand heel veel nieuwe leden en projecten op het schaalforum bijgekomen zijn. :D

Goed zo! :thumbsup:

Scale forum rules!

Over en sluiten. :cool:

jan.

Back