nieuw project :: aanhangwagen maken

hier de foto's van wat ik vandaag heb gedaan ga straks de spatlappen tekenen en uitsnijden
en nog een vraagje is hoe ik hem het best kan spuiten tips aub

Uploaded with ImageShack.us

Ziet er goed uit. Heb je ook foto's van hoe je het chassis van de aanhangwagen hebt gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar :D

bedankt
het is hard metaal er zit geen chassis aan nu zou je denken dat het zou doorbuigen maar het doet niets heb het al uitgetest dus geen echt chassis maar als versterking komen er nog ijzeren latten aan

mvg jens

Laatst bewerkt:
bedankt
het is hard metaal er zit geen chassis aan nu zou je denken dat het zou doorbuigen maar het doet niets heb het al uitgetest dus geen echt chassis maar als versterking komen er nog ijzeren latten aan

mvg jens

Hoe heb je die wielen er dan aangemaakt? Of ga je dat niet doen? :D

MVG. Joris

de wielen moeten er nog aan he ik ga Utjes gebreuken en er zo een stok door doen door er een haatje door te boren.
maar je zal later zien als ik er mee klaar ben en foto'tjes heb gezet op het forum.
maar straks ga ik nog de spaklappen maken dat ze er dan na de wielen te bevestigen er ook kan aanhangen
(wanneer de wielen er zullen aanhangen kan tot zaterdag duren heb nog niet al het materiaal)

mvg jens

Laatst bewerkt:
Probeer eens met punten en/of komma's te schrijven, tis bijna niet te lezen wat je hier neer zet.

de wielen moeten er nog aan he ik ga Utjes gebreuken en er zo een stok door doen door er een haatje door te boren.
maar je zal later zien als ik er mee klaar ben en foto'tjes heb gezet op het forum.
maar straks ga ik nog de spaklappen maken dat ze er dan na de wielen te bevestigen er ook kan aanhangen
(wanneer de wielen er zullen aanhangen kan tot zaterdag duren heb nog niet al het materiaal)

mvg jens

Wat bedoel je met een stok, da's toch zo'n ding uit een boom:confused:

neenee een ijzeren spil hoor ;-)
volgens mij als ik het met hout zou doen dat ie direct scheef zou rijden

nog een aanhangwagen.
doordat ik ben begonnen met een aanhangwagen maakt mijn overbuur er ook een voor hem.
bij hem zal hij getrokken worder door zijn summit en zijn rustler zal op de aanhangwagen staan.(daarnet gehoord)
bij mij word de aanhangwagen getrokken door mijn jeep en op mijn aanhangwagen staat een nieuwe auto hbx rocket brushless versie.
ik zal foto's trekken als ze eens allebij te samen staan.

mvg jens

één ding vraag me altijd af bij het vervoeren van ander auto's op aanhangwagens.
mij lijkt het dat je juist een auto vervoerd als hij niet rijbaar is (bijv. statisch), maar ik dacht dat het leuke aan RC was is dat je auto's kan besturen. :P

ja maar je kan het ook zo zien he
je gaat met een f1 ook niet al rijdent vervoeren naar een ander parcour je steekt ze ook in een trailer he

mvg jens

één ding vraag me altijd af bij het vervoeren van ander auto's op aanhangwagens.
mij lijkt het dat je juist een auto vervoerd als hij niet rijbaar is (bijv. statisch), maar ik dacht dat het leuke aan RC was is dat je auto's kan besturen. :P

Het gaat om scale, gewoon het realisme van een aanhangwagen hebben. Het bouwen ervan is op zich ook al leuk.

vandaag niet verder gedaan omdat ik het nodige materiaal niet heb morgen ga ik het gaan halen en dan verder bouwen he

mvg jens

j^ns

Ik heb ook een aanhangwagen gemaakt voor mijn Sea Rider boot.

Maar daardoor is helaas mijn regelaar gensneuveld,en door ouderdom denk ik zomaar. ik heb een DF-02 rising storm met een 16T motor en ventilatoren op mijn regelaar.

maar mijn boot en trailer samen wegen ongeveer 7 kilo :???:

spuiten doe je met een spuitbus gevuld met verf:banana::banana::banana:

verf bij de bouwmarkt halen is of bij de action 3 euro een bus,binnen 10 min droog,
eerst grondverf en dan je kleur erop in meerdere dunne lagen,
de eerste lagen net of je nevel erop spuit,niet gelijk hup het moet dekken want dan krijg je zakkers
tussen spuitlagen lekker in t zonnentje laten drogen,
maar bruder in de speelgoedwinkel heeft ook aanhangers voor achter de landbouwtrekkers die misstaan ook niet,
mvg markioo

Back