hallo mijn naam is Jacar Brocker en ik zou een pylon model willen maken, maar het wordt nou niet bepaald een standaard racertje ben ik bang. Ik wil namelijk een cox golden bee gebruiken (0.8cc) en het liefst zou ik zelf willen proberen om een kunstofromp te maken, maar daar heb ik geen ervaring mee dus tips enzo zijn altijd welkom (ik wil graag leren hoe je zo'n romp maakt en zo'n romp heeft meer ruimte en is aerodynamischer wat wel handig is met zo'n motortje...)
ook zou ik wel willen weten wat voor prop en spinner ik zou kunnen nemen (wellicht iets iot de elektro klasse?)
en ik ga ook proberen om een goede uitlaat/demper voor die cox te maken (hebben ze normaal niet, dus ze zullen het wel niet echt nodig hebben, maar dat is wat schoner en als het even kan performance verhogend :wink: want als ik dat niet zou doen dan word je romp aan de binnen kant erg vies.... en dat wil ik niet)
tips over het ontwerp van het vliegtuig en de romp zijn ook altijd welkom (afmetingen enzo)
lang verhaal, maar ik denk dat het wel duidelijk is :roll:
vrgt Jacar
ook zou ik wel willen weten wat voor prop en spinner ik zou kunnen nemen (wellicht iets iot de elektro klasse?)
en ik ga ook proberen om een goede uitlaat/demper voor die cox te maken (hebben ze normaal niet, dus ze zullen het wel niet echt nodig hebben, maar dat is wat schoner en als het even kan performance verhogend :wink: want als ik dat niet zou doen dan word je romp aan de binnen kant erg vies.... en dat wil ik niet)
tips over het ontwerp van het vliegtuig en de romp zijn ook altijd welkom (afmetingen enzo)
lang verhaal, maar ik denk dat het wel duidelijk is :roll:
vrgt Jacar