van savex www.savex.cz l-39 voor de 3.5 kilo turbine,s span 1.20 meter zoals op de foto 1530 gram incl rudder,flaps,cockpit,vleugel probeer hem voor het jet-treffen klaar te krijgen http://www.thermiek58.nl/board/index.php?topic=117.0 sorry kan hier geen plaatjes plaatsen grt Sandor
Hi Sandor, Ziet er goet uit zeg! Krijgen jullie er een dealerschap van? Ben geintereseerd. Groeten, Jan
hij is klaar details: Engine Wren-MW-44 FadecFull autostart incl all valves Servo,s: Graupner Digital DS3328 5 x Elevator,s Graupner 3210 Digital 2X Landing gear Steering Robbe analog servo 1 x Landing gear Springair 301 Graupner pneumatic valve for gear Battery,s: Engine : Digitech Li-Ion 2000 Mah 2 cell,s Receiver Sanyo 5 cell pen-lights 2300Mah Receiver Graupner DS-19 spcm Fuel: 950CC Buffer tank : 100 CC Thrust pipe self-made according to Wren measurements 0.1 Stainless steel Problems encountered due to autostart: Aggressive acceleration Flame out in deacceleration Solved: 0.3 mm bypass between output pump and buffertank Setting for autostart: Acc. 30 Deac 30 Auto+3 Pump ramp 006 Starting 19% motor Starter off 34000 (speed 280BB , Tagami,Multiplex) Rest of the setting I used the one,s from the original settings of the Manual start WARNING!! do not just use this info to rebuild your MW-44 to autostart i am shure you will lose your warranty!!!! Total weight of plane incl filled buffertank Tank almost empty (landing) 3.90 kilo,s
wat een zooi zeg sandor die bedrading, dat is toch geen reclame :wink: wel een schitterend toestel, maak maar vlug een filmpje van dat ding !
kabel zooi? er zitten 8 servo,s in 3 pneumatische kleppen 2 accu,s de kist is 10cm breed duw daar maar eens een tank in van een liter plus een buffertank alles is zo gelegd dat het het minste elkaar in de weg zit.
onzin fabeltjes ik vlieg hier altijd al mee zo lang je de compressor omtrek met 3x zo grote inlaten maakt zie ik geen probleem beter gaas dan een kiezelsteenof gras in de turbine
sandor, ik heb meerdere jets gezien met complexe installaties, met de draden allemaal super netjes gebundeld, dat bedoelde ik eigenlijk. ben je zo niet bang voor storing ?
sorry anders ging het gewoon niet de electronica voor de turbine en pomp ligt voren de rest ligt op de tank doordat de turbine bijna op de vleugel ligt moest ik alles naar voren leggen ik had ook alle bedrading onder de tank kunnen leggen maar als er dan iets is kan ik alles uitbouwen op deze manier heb ik toch overzicht het ziet erger uit dan het is
ok hij vliegt eerste vlucht gisteren na ongeveer 20 meter was hij al los zwaartepunt lag nog iets teveel achteren vandaag weer