nieuw t-rex frame en niet duur

trex_super_frame.jpg

trex_super_frame_servolayout.jpg

hey

dat ziet er goed uit ik kan wel begrijpen dat het niet zo duur is want er zit niet veel aan :wink: maar dat betekent wel dat hij weer iets lichter word
ik heb een gele T-Rex dus ik weet niet of het er een beetje bij staat ik durf dat niet echt te kopen :oops:

peter

Whaha

Je hebt de CDE versie waarschijnlijk!
En ja, natruurlijk ziet dat er goed uit samen!
Zwart/geel is altijd mooi, en het blauw is gewoon om aan te tonen dat hij geblingd is.

Ziet er goed uit Michel, ik zit er echt aan te denken er 1 te halen!

is een inkoop actie een id .
de prijs is nu 1 voor60 en 2 voor 100dolar dus ik denk dat de prijs nog wel om laag kan.

lijkt een beetje heel veel op het heliup carbon frame.

ik zelf gebruik het heliup frame en ik ben er heel tevreden over.
in combinatie met het geel wat ik had zag het er best mooi uit.

er is wel een iets groter verschil namelijk: in het heliup frame kun je zonder aanpassingen HS56 servo's erin zetten, en voor zover ik kan zien bij dit frame is er maar een "gaatje" om de servo in vast te draaien.[/b]

Mooi frame... zat op rcgroups te lezen dat hij niet van echt carbon is maar G10 (?) dit is goedkoper flexibeler (crashbestendiger!) en makkelijker te bewerken dan carbon. Vandaar de lage prijs.
Maargoed het lijkt me nogsteeds een stuk beter dan het standaard frame met de direct eccpm.
Dus als er een inkoopactie komt doe ik ook mee, 50 dollar is zeer weinig voor zo'n mooi frame.

Ik heb een aantal frames zelf gemaakt van G10, en het is het best te vergelijken met de epoxyplaat die ook word gebruikt voor printplaten. Wereldspul, maar het breekt wel veel eerder dan carbon...

Ziet er goed uit. G10 is minder stijf dan carbon idd.

off topic;
@ skidz, ik zit nu al een hele tijd je onderschrift te lezen, raak er niet aan uit? 3 fouten? :?

Niels

1ste fout: ztaan
2de fout: vouten
3de fout: er staan maar twee fouten in

Michel,

Als jij het voortouw neemt in een inkoopactie doe ik zeker met 1, mogelijk 2, frames mee.

Laat maar even horen of je iets gaat opzetten.

Groet, vincent

runryder and rcgroups are both reporting this frame set has problems and cannot be used with the align swashplates. You have to buy an aftermarket swash for it to work. This is because align swashplates are designed to have 2 links in front and 1 in back and the link in the back also doubles as the antirotation pin. As you can see this frame is designed for the opposite setup... 1 link in front and 2 in back and a dedicated pin for antirotation. Buyer beware....

JD zei:
As you can see this frame is designed for the opposite setup... 1 link in front and 2 in back and a dedicated pin for antirotation.
Eeuhh.. zo eentje gebruik ik, orgineel van align (swashplate, niet frame). Echter met uitgedraaide antirotatiepin (hij zit wel gemonteerd met twee servo's voor en eentje achter).

Gr.A.

al enig idee wat die nieuwe en koolstof uitvoering kost
en zijn er meerdere die er een willen met een paar man is het goedkoper alleen met de verzend kosten al
en waar is hij trouwens te bestellen
laat me weten als er meer mensen zijn die er een willen of gaan kopen

heeft iemand ervaring met deze shwasplate.
wat ik graag wil weten of de 4de pen er uit ge schroeft kan worden of dat i geperst zit.
het gaat om de pen rechts boven op de foto zie hier onder.

MH-TX4120SEB_l.jpg

Back