Nieuw toestel Yak54 giant

Beste forumleden

Ik kwam een paar dagen geleden langs dit toestel, ik ben zwaar aangeslagen :), eenmaal van de shock bekomen van hoe prachtig dit toestel wel niet was ben ik opzoek gegaan naar de fabrikant en een eventueel adres om te bestellen. :)

Het is een yak54 van het merk E-D model Shenzhen. Het is een chinees merk uiteraard. Ik ben vooral van onder de indruk hoe mooi het toestel er wel niet uitziet.

Het feit dat het toestel van schuim is vind ik heel interessant.

Het toestel kost basis 209 euro, en als ik me niet vergis en niet verkeerd vertaald heb is dit zonder lipo of ontvanger en zender. Maar wel met de motor en regelaar. Ik vind dit wel een mooie prijs.

Wat vinden jullie ervan? Denken jullie dat het genoeg power heeft?

Specs:
Spannweite: 1500mm
Gesamtlänge: 1210mm
Gewicht: 2200g
Flügelfläche: 43.9dm2
Flügelbelastung: 50.1dm2
Modell aus robustem EPS
Starker Brushless Outrunner Motor, 3720, KV800 (Schub 1:1.3)
NEU: 70A Brushless Regler (ESC)
Servo: 4 x 17g Servos
Geeignete Akku-Batterie: 14.8V 4S 3300mAh Li-Po
Propeller 14x7 / Servos: 5 x 17g
Steuerbares Heckrad
Fernsteuerung(optional): 6 Kanal 2.4 GHz mit Empfänger optional

Link naar fimpje:uRnvQiRPpDA[/media] - YAK54 giant

Laatst bewerkt door een moderator:
nevermind het is epo

Zeer mooi, zeker als je de voorkeur aan schuim geeft.

Als je het model zelf (Yak 54) mooi vindt, en balsa ook mag, kijk dan hier ook eens naar ?
Yak 54 - E 47,5" - 135€
Aerobertics.be - Extreme Flight

JgxUBvBc78U[/media] - Extreme Flight Yak 54e

Samen met een setup van bij Hobbyking (servo's + motor + regelaar misschien 60 Euro ?) kom je dan ook aan een vergelijkbare prijs, maar heb je wel een kist die er minder gedetailleerd uitziet, maar wel betere 3D vliegeigenschappen biedt.

Wil je zeker niet overhalen, is maar net wat je voorkeur is, maar wou je gewoon de extra optie geven...

ik denk dat zon EF yak toch iets duurder uitkomt, maar dan heb je wel een toestel waarvan je weet dat je er heel goed 3d mee kan vliegen.

Ikzelf ken deze piepschuimen versie ook nog niet, het vlieggewicht is lekker laag, dus hij zal niet snel "wegvallen" bij lagere snelheden. Mijn extra van 140 cm spanwijdte weegt ongeveer hetzelfde en dat vliegt ook erg "licht"

Zeer mooi, zeker als je de voorkeur aan schuim geeft.

Als je het model zelf (Yak 54) mooi vindt, en balsa ook mag, kijk dan hier ook eens naar ?
Yak 54 - E 47,5" - 135€
Aerobertics.be - Extreme Flight

JgxUBvBc78U[/media] - Extreme Flight Yak 54e

Samen met een setup van bij Hobbyking (servo's + motor + regelaar misschien 60 Euro ?) kom je dan ook aan een vergelijkbare prijs, maar heb je wel een kist die er minder gedetailleerd uitziet, maar wel betere 3D vliegeigenschappen biedt.

Wil je zeker niet overhalen, is maar net wat je voorkeur is, maar wou je gewoon de extra optie geven...

Bedankt voor de extra optie! Ziet er ook wel tof uit, maar ik ben helemaal verkocht voor deze yak :)

Back