Nieuw topic verplaatst of verwijderd

Discussie in 'Model truckers' gestart door Johan14, 9 jun 2020.

  1. Johan14

    Johan14

    Lid geworden:
    17 sep 2014
    Berichten:
    56
    Onlangs een topic geplaatst ivm aansluiten TAMIYA trailer verlichtingsset op een Beier soundmodule daar ik momenteel twee systemen in gebruik heb en ze eigenlijk ook alle twee wil blijven gebruiken.

    Na een paar dagen vond ik dit topic niet meer terug.
    Uiteindelijk na ff zoeken ben ik dit tegen gekomen in een algemeen topic 'Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle besturings en verlichtingssytemen'. Een topic wat al 12 jaar loopt

    Langs 1 kant snap ik dat dit verplaatst is ( vind ik wel jammer dat het nu in een vergeethoekje zit ). M'n vraag staat nu tussen een heel andere discussie en zal zo niet de nodige aandacht krijgen.

    Langs de andere kant snap ik dan niet waarom ik hier niet van ingelicht ben en waarom andere topics betreffende MFU, of Beier, of andere verlichting gerelateerde systemen, dan hier weer niet naar toe verplaatst worden.

    De logica is me eigenlijk een beetje zoek.

    Je kan natuurlijk veel onder eenzelfde noemer zetten, doch dan moet je bv. alles wat met 3D printen te maken heeft ook onder 1 noemer zetten, en dan hoeft dat zelfs niet in het forum van model truckers te staan, daar dit ook anderen kan aanbelangen !

    Hopelijk kan iemand me dit even uitleggen ?
    Dank je
     
  2. Leon1965

    Leon1965

    Lid geworden:
    21 jul 2019
    Berichten:
    1.882
    Locatie:
    Utrecht
    1: vind ik wel jammer dat het nu in een vergeethoekje zit ... is geen vergeethoek maar het algemen topic waar al dergelijke vragen thuis horen / gelezen worden en beantwoord worden..Jouw vraag stond in een nieuw topic zonder relatie naar een bouwverslag, dus valt het onder het algemeen...daar kunnen dus andere leden met dezelfde vraag ook terecht voor antwoord
    Dat dit topic al 12 jaar loopt is logisch...veel vragen / antwoorden / evoluties en aanvullingen door ( ervaren) gebruikers van de verschillende modules
    2. wanneer in een bouwverslag een specifieke vraag wordt gesteld, behoort dat tot het boouwverslag en zal het antwoord daar geplaats worden
    3. mbt 3d printen, Er is een algemeen topic voor algemene vragen ervaringen rondom het 3d printen en bijbehorende hard / software en een topic van een gebruiker (van Rolf om pecies te zijn) over ZIJN ervaringen en perikelen...twee totaal verschillende topics dus.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2020
  3. Mark300

    Mark300

    Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Berichten:
    605
    Locatie:
    Nieuw-Beijerland
    Als de moderators van elke actie verslag moeten uitbrengen kunnen die wel een 100 uurige werkweek ervan maken.
     
  4. Johan14

    Johan14

    Lid geworden:
    17 sep 2014
    Berichten:
    56
    Dank je voor de antwoorden.
    Ik kom echter ook op andere forums en daar wordt wel melding gemaakt van topics die verplaatst worden ( ik denk dat dit dan zelfs automatisch gebeurt ). Jammer dat het hier niet kan.
    Ik blijf echter wel bij m'n standpunt dat de regels blijkbaar niet overal dezelfde zijn. Er zijn namelijk nog vele topics die niet over een bepaald bouwverslag gaan en onder een algemene topic geplaatst kunnen worden.
    Voor mij is het echter OK en kan je dit sluiten en zelfs verwijderen.
     
    Helicor vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina