Nieuw van Scale-Art

dat is een erg mooie cabine, alleen is de prijs niet zo mooi.
we wachten wel even af bij bruder.
bruder is mischien van plan om een man tgx te bouwen, en is dan wel leuk om te, verbouwen.

hallo
het is wel verschrikkelijk mooi spul wat scale-art maakt,
ik heb diverse volvoos mogen maken compleet met chassis,
het past allemaal als een ... je weet wel,
de deuren kunnen open,
het chassis is al voorgeboord,
met genoeg gaten voor alle types as figuratie,
bladveer of luchtvering mogelijk,
en heeele mooie velgen en gedetaileerde banden met aangedreven as banden het echte aandrijfas profiel,en tekst op de wangen,
ik heb er nog steeds spijt van dat ik de 2 volvoos fh12/fh16 die ik zelf had verkocht heb grrr
maar deze man cabine is toch al leverbaar maar dan van kunstof van scale-art,dus waarom nou van metaal snap ik niet,
mvg markioo

Shipping time: 3-6 Months

ik vind dit altijd zo belachelijk je betaald een vermogen voor zo;n ding en je moet vooruit betalen maar wel een half jaar wachten op je spullen...

vind dat niet professioneel.. nu weet ik niet of dit komt omdat de cabine nog uit moet komen... maar zijn meerdere bedrijven die pas gaan fabriceren na bestelling... en hierdoor lange levertijden hanteren. en dan heb ik het niet over hobby matige bedrijven

hallo
maar deze man cabine is toch al leverbaar maar dan van kunstof van scale-art,dus waarom nou van metaal snap ik niet,
mvg markioo

Hallo Marco,

Scale-Art gaat in de toekomst helemaal over naar metalen cabines om nog een beter product te kunnen leveren !!

Ach Piet, wat is duur. Jouw zelf verbouwde cabine zal nog wel duurder zijn als je die zou verkopen.

Hallo Stefan,

Tja, wat is duur ???

Als je iets wil hebben, dan is eigenlijk niks te duur !!

Maar voor mij is deze cabine veel te duur, hahahaha !! :cool: ;)

DE verbouwde VOLVO F16 cabine is niet te koop, bovendien onbetaalbaar, hahahaha !!! :cool: ;)

Shipping time: 3-6 Months

ik vind dit altijd zo belachelijk je betaald een vermogen voor zo;n ding en je moet vooruit betalen maar wel een half jaar wachten op je spullen...

vind dat niet professioneel.. nu weet ik niet of dit komt omdat de cabine nog uit moet komen... maar zijn meerdere bedrijven die pas gaan fabriceren na bestelling... en hierdoor lange levertijden hanteren. en dan heb ik het niet over hobby matige bedrijven

Hallo Alwin,

Inderdaad lange levertijd !!

Nee, bij Scale-Art hoef je niet heel lang van te voren te betalen, pas betalen als het leverbaar is !!

Als de producten van Scale-Art eenmaal in productie zijn, is de levertijd relatief kort !!

Scale-Art is een klein bedrijfje, wat is ontstaan door hobby modelbouwers.

Scale-Art is wel duur, maar de pruducten zijn goed gedetailleerd en van een goede kwaliteit !!

Laatst bewerkt:
Helaas moet ik de moderator verbeteren.
Brand Modellbau en ScaleArt hebben de zelfde eigenaar t.w. Bernd Brand.
Dus van verkopen of overnemen is geen sprake.
Het is wel jammer dat op deze manier geruchten ontstaan.

Helaas moet ik de moderator verbeteren.
Brand Modellbau en ScaleArt hebben de zelfde eigenaar t.w. Bernd Brand.
Dus van verkopen of overnemen is geen sprake.
Het is wel jammer dat op deze manier geruchten ontstaan.

Hallo Jan,

Excuses Jan, Ik zal de fout herstellen !!!

Ik had van het samengaan van beiden gehoord in Bemmel van een Duitser, ik zal de naam van deze Duitser nu maar niet meer noemen !!

Laatst bewerkt:
hallo
als brand en scale-art 1 bedrijfje is,
waarom stonden ze op dortmund apart met stands??!!
enkele jaren geleden hoor,
mvg markioo

Back