nieuw vliegtuig aankopen

ik heb nog een aantal vliegtuigen op het oog voor je,

maar wat wil je allemaal met het toestel en wil je hem weggooien, of heb je een verharde landingsbaan? of heb je een groot grasveld?

ik heb een groot grasveld en wel een beetje hobbelig en heb ook harde grond maar weggooien mag ook.
dat maakt niet veel uit.
het is niet echt een vlieger die
stunts moet doen maar die wel wat kan liever iets dat zacht vliegt

mvg jens

mvg jens

Dan is dit het vliegtuig voor je.

Big Scale 1.85-Meter (73") Dynam Sonic 185 Electric Brushless Radio Controlled RC Glider ARF (Almost Ready to Fly)

snelle levering, en je kunt aanklikken wat je er allemaal bij wilt hebben, dus bij de batterij optie pak je batterij met oplader, en dan pak je de zender/radio zoals ze het daar noemen van 32 dollar.

ben je zéker onder de 280 euro klaar.

je kunt hem makkelijk weggooien, en ook landen waar je wilt want de proppellor klapt in als je de motor uitzet. dus hij kan snel vliegen maar dus ook langzaam. hij is best groot, maar daardoor dus weer stabiel.

ik heb net gezien dat de verzendkosten best duur zijn.

als je van plan bent om verder te gaan, ook na dit vliegtuig, zou ik als ik jou was alles bestellen bij hobbyking.com

ze hebben er een DE warehouse en die ligt dus in Duitsland.
ze hebben er leukere vliegtuigen en ook erg veel keus dus.

je koopt daar dan een zender, oplader, lipo batterijen, en een vliegtuig.
en die zender die je daar koopt, kan je dan ook weer gebruiken bij een ander vliegtuig.

bijv. dit vliegtuig:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Piper J3 Cub 1400mm EPO (PNF) (DE Warehouse)

ook de lipo batterij kan je bestellen bij de DE warehouse

en de lader en de zender koop je dan niet in de DE warehouse omdat ze die daar niet hebben, die bestel je dan in de international warehouse.

ja niet slecht heb nog wat rond gekeken en heb deze nog gevonden

Hobbyking Bixler EPO 1400mm (RTF Mode 2 Throttle Left Radio)
Hobbyking Mini Swift R/C EPO Glider Plug-n-Fly met Hobby King 2.4Ghz 4Ch Tx & Rx V2 (Mode 2) en een ZIPPY 1300mAh 2S1P 20C baterij

die bixler epo staat mij het meest aan maar ga nog wat verder kijken
voorstellen mogen nog steets komen

mvg jens

Laatst bewerkt:
Dan zou ik voor de bixler gaan, ik heb hem in het echt gezien en zit er erg mooi uit.

de batterij kan je ook bij de DE warehouse erbij bestellen en de verzendkosten zijn maar ongeveer 10 euro.

de zender, lader en nog wat kleine dingen bestel je dan bij de international warehouse, als je iets bij hobbyking wilt bestellen, help ik je er wel helemaal mee, want heb al zeker 20 order geplaatst daar :p

maar in de DE warehouse staat hij alleen maar in kit en moet ik alles nog bijbestellen
ik ga hem internationaal kopen en voor het te bestellen mag je wel hebben heb nog nooit daar iets
gekocht
maar bedankt he

mvg jens

Laatst bewerkt:
ben nu al aangemeld maar dit vliegtuig is voor wat later ik moet bijna al mijn vliegtuigen zelf kopen meestal niet maar ik ga eerst nog wat sparen en hem later kopen

mvg jens

ja in de international warehouse kan je gerust ook alles bestellen. ook het vliegtuig, want die kost dan wat minder ook alleen de verzendkosten zijn wat duurder.

als je het gaat bestellen allemaal, meld je je maar eventjes, dan zoek ik alles wel met je uit bijv. via msn ofzo.

Gr, Marthijn.

lijm heb ik al maar een tweede accu is wel handig maar hij is nog niet voor nu
maar bedankt en je hebt pb

mvg jens

Laatst bewerkt:
Jens,
Ik stel voor dat je eerst een bij een vliegCLUB gaat kijken, luisteren, vragen stellen en eventueel aanmelden.
Dan ben je in elk geval zeker van hulp, kennis en ervaring. Anders dan op dit forum zullen zij je wel helpen. Hier hoor je alleen maar dingen die andere mensen goed vinden. Dit echter betekent niet dat zij daar ook daadwerkelijk ervaring mee hebben.
Ik heb het ook gedaan en het bevalt me meer dan prima!

Doe dat, sla je raad in en kom dan nog eens terug met zus en zo. Dan heb je in elk geval de ervaring van een club, en als het niks is dan ga je gewoon niet heen.

Mvg,
Jasper

Anders dan op dit forum zullen zij je wel helpen. Hier hoor je alleen maar dingen die andere mensen goed vinden. Dit echter betekent niet dat zij daar ook daadwerkelijk ervaring mee hebben.

Dit is grote onzin natuurlijk wat je hier schrijft.

Zelf kan je nog geen ervaring hebben , maar om nu te schrijven dat anderen dat ook niet hebben .

Een heleboel Forummers hebben een langjarige vlieg - en bouw ervaring .

De jeugd gelooft er vaak niet aan en koopt maar iets wat mooi is .
En mooi is vaak duurkoop.

Mvg Johan

Ik vlog de raad hier goed
meestal wat ze voorstellen is wel het beste hoor
dus ik denk wel zoals plotterwelt heeft gezegt dat
deze mensen er echt ervaring mee hebben

mvg jens

Dit is grote onzin natuurlijk wat je hier schrijft.

Zelf kan je nog geen ervaring hebben , maar om nu te schrijven dat anderen dat ook niet hebben .

Een heleboel Forummers hebben een langjarige vlieg - en bouw ervaring .

De jeugd gelooft er vaak niet aan en koopt maar iets wat mooi is .
En mooi is vaak duurkoop.

Mvg Johan

Wat ik bedoel is dat het makkelijk raadgeven is, vanachter een schermpje, terwijl je de persoon in kwestie niet of nauwlijks kent. De 'eisen' om het zo maar te noemen, van de persoon. Er wordt meestal een algemene raad gegeven: 'Kan je nog niet vliegen en wil je dat?' 'Neem een easystar.'

Wat ik bedoel met de ervaring. Ik weet zeker dat de meeste mensen hier meer dan genoeg ervaring hebben, dat bedoel ik ook niet.
Wat ik wel bedoel is, je bent aan het bouwen en je weet iets niet. Als je bij een club bent, neem je het gewoon mee. Je kan dan gericht vragen stellen en antwoorden krijgen en ook daadwerkelijk hulp.Fysieke hulp. De vragen en antwoorden krijg je hier ook. (De ervaring van mbf'ers) Dat weet ik zeker.
Maar de HULP die is minimaal. Dan moet de persoon toevallig vlakbij wonen en voorstellen om even langs te komen. Maar dit is vaak niet het geval.

Het was misschien niet handig uitgelegd. Neem me niet kwalijk hiervoor.
Hoop dat het duidelijker is.

Mvg,

Jasper

Back