nieuw vliegtuig aankopen

beste forumleden
ik was bezig met een depron vlieger aan het maken
maar ben er mee gestopt voor even
ik ben nu op zoek naar een vliegtuig die wat prestatie's kan
ongeacht welke soort

eisen:
spanwijte: onder een meter houden
moet electrice zijn
budget:120 euro
liefst al met de hanse setup
en met afstandsbediening

mvg jens

Niet van schuim, moet goed presteren, ook nog eens ready to fly en onder de €120,-?
Dan gaat het heel moeilijk worden!
Ik denk dat je dan beter bij de Te Koop afdeling kan gaan proberenvoor een leuke tweede hands setje.
Ik wens je veel succes.

ik zit te twijfelen tussen een micro p-51 rtf en tussen de Micro Sukhoi SU-26xp BNF en de Ultra Micro Pole Cat BNF

welke neem ik het best de P-51 is al rtf maar de andere twee moet ik dan nog in elkaar steken zeker
van bnf ken ik de afkorting niet echt ik denk dat het bind n fly is zeker

mvg jens

Jens .
Ik heb je berichten even nagekeken .
En kom tot de conclusie dat je alles wilt proberen /maken/wilt hebben .
Maar snel er achter komt dat het toch niks is/word.
Dus kijk eerst eens wat iets kost voordat je hier dit forum ziet als helpdesk.
En dan nu de echte vraag kun je wel vliegen .

De mini modellen zijn echt niet geschikt om te leren vliegen .
Kijk anders eerst naar een eazystarr.

Groeten Wiebe mod.

ik heb wel vliegervaring vlieg met een heli en met een A5 seaplane van art-tech maar wel met wielen ( vlieg af en toe ook nog met een silverlit speelgoed vliegtuigje )
ja wiebe het klopt dat ik wel wat vlug van stapel loop voor al te denken dat ik het direct kan hebben maar als je nu ouders hebt die amper met je bezig kunnen zijn wil je iets zoeken waar je je steets mee bezig kan houden
dus en bedankt voor de raad om met wat groters te starten maar men seaplane heeft toch al een goede meter spanwijte dus wou ik nog 1 hebben die wat kleiner was ben er nog niet uit raad is nog altijd welkom

mvg jens

Laatst bewerkt:
zoveel te kleiner is het juist vind ik, zoveel te sneller ben je er eigenlijk op uitgekeken. vooral met zo'n bijna speelgoed vliegtuigje.
Zoals Wiebe al zei, je kunt daar echt niet goed mee leren vliegen.

Maar wat wil je nu precies? en kijk ook eens op andere sites :)
ik heb veel gekocht via www.hobbyking.com
daar krijg je goedkope spullen, omdat ook je budget niet hoog is omdat je ook nog een zender en lader erbij wil hebben.

Volgens mij zegt Jens dat hij al kan vliegen maar dat hij er iets bij wil voor het makkelijk. Bijvoorbeeld als hij niet naar een grote open plek (club) kan om zijn seaplane te vliegen.
Ik zou je wel aanraden, Jens, om een hoogdekker te nemen. De J3 Cub is een goeie. Die andere, de Mustang en de Sukhoi zijn echt voor als je veel ervaring hebt, vanwege de ailerons en het feit dat de sukhoi een 3d kistje is.
Mvg,

Jasper

eigenlijk bedoelde ik het zelfde wat dat jasper nu heeft gezecht (ik ga niet naar een club ik ga naar men nonkel zijn wei om daar te vliegen ligt 6 min voet van mijn huis)
en bedankt voor de raad :-)

mvg jens

Laatst bewerkt:
Als het gewoon goedkoop, klein en gemakkelijk te vliegen moet zijn idd die J3 cubs. Bij hobbyking ook te verkrijgen.

Wil iets spannender (maar dus ook moeilijker te vliegen!) dan mss een multiplex merlin. Bij hobbyking hebben ze goedkopere alternatieven zoals de mini swift of kinetic.

ja heb nu naar je voorstel gekeken hance en die mini swift zie ik wel zitten
ga nog wat verder kijken
maar bedankt

mvg jens

heb net met men vader het besproken en de topic getoond en zegt ook dat ik wat hard van stapel loopt :-) en heeft alles eens gelezen en ga de raad opvloggen en een j3 cub nemen voor te vliegen
bedankt voor de raad ;-)

mvg jens

Laatst bewerkt:
Back